Alt komşum tuvalete gittiğimde o da tuvaletteyse söylenip kapıyı çarpıyor, ne yapmalıyım?

Sanki onu bekliyormuşum gibi tavırlar alması çok bunaltıcı. Sizce insan gibi gidip konuşmalı mıyım? Bu durumda siz kalsanız, ne yapardınız? Ayrıca gece yarılarından sahura kadar duvarları tekmeliyorlar. Neden böyle yapıyorlar?

Alt komşum tuvalete gittiğimde o da tuvaletteyse söylenip kapıyı çarpıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla