Babaannem almış halı üstüne geçiriliyor bayağı kullanışlı duruyor.

Babaannem almış halı üstüne geçiriliyor bayağı kullanışlı duruyor.

Ben kılıf kullananları anlamıyorum ya, adam telefonu alıyor mesela ömrünü bitirene kadar o kılıfla kullanıyor telefonu. Ee telefonun orijinal halini bir türlü kullanamıyorsun, eline aldığın zaman o inceliği hissedemiyorsun. Ama bu bizim suçumuz değil her şey çok pahalı. Aldığımız ürünün başına bir şey gelmesin diye onu koruyabildiğimiz kadar korumaya çalışıyoruz. Oysa ki elin gavuru bozulsun ne olacak yenisini alırız derdinde.
Ve enflasyon gibi dertleri yok bu yüzden kafaları rahat.
Cevap
11Cevap
yani eninde sonunda kirlenecek pek bir mantığı yok kadınları bu yüzden anlamıyorum madem eşyayı kullanmıcan niye alıyorsun :D
makinede yıkanabiliyor halı yıkamadan kolay aslında
Köpek beslediğim için almıstım ben , baya pratik oluyor
Hali kılıfı kirlenince alta halıya kır, toz geçiyor zaten çok saçma bir şey hiç kullanmadık
Tam ebatı olması lazım yoksa kötü oluyor bence mantıklı
lastikli esnek bişey ama doğru ölçüleri varmış galiba
Mantıklı tabi halı kadar toz topluyan başka çok az şey var
Direkt kılıfı ser yere
kenarı lastikli halı boyuna geçiriyorsun
Gayet mantıklı bence alır yıkarsın sık sık
Çocuklu evler için iyi bence.
Evet aslında ambalajlı falan filan
Ne anlamı kaldı güzel desenli halı almanın 🤷🏻♂️
Ya kılıf kirlenirse 😅
Hayır kilıf çabuk yırtılır ,?
Çoluklu çocuklu kalabalık ailelerde gerekli
Mantıklıymış. Halı kullansak bundan alırdım.
Ölümlü dünya o halıyı kirletemeyeceksem neye yarar ki
devamlı çıkıp duruyor çok saçma bir şey bu
O zaman aldığın halının hiç bir önemi kalmıyor ki
Güzel olursa neden olmasın
Çocuklu ve misafiri çok olanlara mantıklı bence
Bence mantıklı. Ananemlerde de görmüştüm bdbdbd
Ne kadar güzel bir fikir
Halıyı yıkat saçma
Bana saçma geliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?