Biliyor musunuz?
Konuyla alakalı olarak şunu okuyabilirsiniz: https://kentlaboratuvar.com.tr/evim-depreme-dayanikli-mi
Biliyor musunuz?
Konuyla alakalı olarak şunu okuyabilirsiniz: https://kentlaboratuvar.com.tr/evim-depreme-dayanikli-mi
Selam gadası 🙃
Oturmuş olduğum bina on yıllık bir bina. Yakın zamanda deprem olmuştu. Çok şükür binada herhangi bir hasar oluşmadı. İnşallah hiçbir yerde deprem meydana gelmez.
Cevap
3Cevap
Dayanıklı olduğunu düşünüyorum
Eşim mühendis oturduğumuz evin plan projesinden malzemesine ve oluşum sürecine kadarki her noktası kendi eseri😂 sağlam yani :)
Pek dayanıklı olduğunu düşünmüyorum artçı depremler de sallandı baya geçen gün
İnşallah dayanıklıdır
Sanirim oyle.
Bizimki net yıkılır çatlak var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?