ÖNEMLİ! Kirada oturuyoruz diye eşya almamak çok mu mantıklı? Nereye kadar?

Anneme cok uzuluyorum. Hep baskalarinin verdiklerini kullaniyor. Hic esya almiyor, taşınırken zarar görmemesi icin. Ama 20 yildir bu sekilde yasadi. Hala ev sahibi olamadık. Sizce bu dogru mudur? Yoksa kirada olsak bile guzel guzel esyalar alip oturmai daha mantikli değil midir? 😔😔 anneme cok üzülüyorum hep evinin olmasını bekledi sabretti ama yok işte alamıyoruz. Sizce kirada olsak da güzel eşya alınmalı mı?

ÖNEMLİ! Kirada oturuyoruz diye eşya almamak çok mu mantıklı? Nereye kadar?
Cevapla