Kış çaktırmadan geldi, donuyoruz 🥶 Kaloriferleri açmaya başladınız mı?

Normalde Ankara 'da yaşıyorum merkezi olduğu için daha yeni açtılar, halbuki en az 1 aydır yorgan üstü battaniye ile ısınıyoruz :D Şu an İstanbuldayım burasının da aşağı kalır yanı yok donduk valla. Burada dün açtık kaloriferleri.

Kış çaktırmadan geldi, donuyoruz 🥶 Kaloriferleri açmaya başladınız mı?
Açtık, oramız buramız dondu
Açmadık, doğalgaz fiyatından haberin var mı?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kış çaktırmadan geldi, donuyoruz 🥶 Kaloriferleri açmaya başladınız mı?
Cevapla