Ve yaşayacak olsaydınız hangisini tercih ederdiniz? Neden?
İZMİR
İSTANBUL
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Selam gadası 🙃
Her iki şehirde de yaşamak istemem. Çünkü insan orada doğmalı ki, oraya alışsın. Biz oralara zor alışırız.
Ayvalıklıyım brn mesela İzmir daha yakın ayrıca daha samimi geliyor, İstanbul başlı başına bir karmaşa
Cevap
6Cevap
İzmiri seviyorum
Çünkü İstanbul tıklım tıklım. Kalabalık ortamlar beni geriyor.
İstanbulu severdim ben. Ama daha önce hiç gitmedim. İzmir de güzel ankaradan tek farkı denizi var işte
Izmirin adı var gibi geliyor
İzmire hiç gitmedim. Bana antipatik gelmiştir hep.
Neden?
Çok abartılıyor çünkü. Yok İzmir bulvarı yok İzmir kızları
İstanbul her yönüyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar