Evde tek yaşamanın yalnızlığa ve depresyona sürüklediğiyle ilgili şeyler duymuştum. Sizce bu gerçek mi?

Evde tek yaşamanın yalnızlığa ve depresyona sürüklediğiyle ilgili şeyler duymuştum. Sizce bu gerçek mi?

Eskidendi o şimdi hiç de bile. Klasik müziğimi dinliyorum kitabımı okuyorum internetime giriyorum ara sıra birkaç kafeye gidip insanlarla sohbet ediyorum gece yürüyüşleri yapıyorum. Kedilerle bazen ilgileniyorum. Yok hayır depresyona girmeyeceğim demek lazım biraz da
İlk zamanlar tek yaşamak inanılmaz keyif verir yalnız olursun kafani dinlersin vss ama bir müddet sonra bu durumdan sıkılırsın evde bir ses neşe düzenli kurulmuş kalabalik bir sofra , kapının çalinması , aksiyon ararsın hatta tartışmak için bile insan ararsın çünkü yalnızlıksadece Allah'a mahsustur 😊
Yoo değil, ben yalnız yaşıyorum, gayet de keyifli.
Arkadaşların, dostların varsa, hatırını soruyorlarsa, sosyal biriysen, evde yalnız yaşamak yalnızlık demek değildir zaten.
Selam gadası 🙃
Eğer ki insan sosyal açıdan pasif kalırsa depresyona girmiş olur. Ama aşırı sosyal bir insan için depresyon ve yalnızlık söz konusu dahi olamaz.
Cevap
27Cevap
Evet sürükler insan mutsuz olur
Tek yaşamak bir yana ben hayatımda bir kadın olsun istiyorum.
Hayatımı ona adamak istiyorum.
Bana güzel baksın istiyorum.
Bende istediği her şey var.
Sadece kilitli kapıları açsın başka bir şey istemiyorum
Güçlü bir psikolojiye sahipsen hayır, Ayrıca dezavantajları olduğu kadar avantajları da var, Biraz sizin bardağa hangi tarafından baktığınızda alakalı bir durum
Eğer sosyal bir hayatın varsa yalnız yaşamak sana dinlenmek ve kendinle zaman geçirmek için fırsat verir ama zaten asosyal ve depresif kişilerde daha kötü sonuçlar doğurur.
2 aydır ailem köydeydi. Ben çarşıdaki evdeydim. Evde ses yoktu. Neredeyse duvarla konuşmaya başlayacaktım. O yüzden doğru olduğu yönünde düşüncem.
Daha önce bir buçuk yıl kadar tek başıma yaşadım. Hala tek başına yaşıyorum. Demek ki benim için değil.
Kendi mental gücünle alakalı. 5 senedir yalnız yaşıyorum (ara sıra gelen giden hariç) gayet de keyfim yerinde.
Zerre alakası yok. Yalnız yaşama konusunda master yaptım ama öyle dertlerim olmadı.
Depresyona sürüklemez ama yalnızlığa alıştırır. İnsanlara tahammülü azaltır
Zorunlu yalnizlik bu ve ciddi yorucu artik. Depresyona girmeye zamanim yok.
Sanmıyorum olumlu taraflarida çok özellikle kendinle başbaşa kalmak ayrı bir keyif
Ben öyle düşünmüyorum insan mutluluğunu bir başkasına bağlamamalı bence
Elbette, insanın anlaşacağı bir yol arkadaşı bulması önemli
Tek yaşamakla olmaz da yalnız bir yaşantın varsa olabilir
Gerçek vallahi mutfaktan çıkamıyorsun, kendine vakit ayıramıyorsun..
Sürüklemez nede olsa kendi seçimin tek yaşamak. Bence daha rahat bile geliyor bana.
Bir iki tane Arkadaş olsa yeter, insan insana muhtaç sonuçta. İnsan sosyal bir varlıktır.
Bence sürükler zira insan fıtratında toplumsallık vardır.
İnsan sosyal bir varlık. Yanlız yaşamak mutlaka bir şeyler eksiltir. Artılarından çok eksileri var.
Bence tam tersi insana hayat verir
Yalnızlık yanlış insanlarla yaşamak kadar kötü değildir
Evet, insan sosyal varlıktır. Başka insan olmazsa delirerek ölür
Bı kedi filanla yaşarsan bı şey olmaz ama dışarda sosyal hayat olması lazım
Uzun zamandır tek yaşıyorum saatin sesi dışında bir şey yok bu rahatsız edici
Yalnızlık Allaha mahsus mutlaka birileri olmalidir
Hayır yanlızlığı severim
Sürükleme ihtimali yüksek
İhtimali vardır ama kişiden kişiye değişir.
Yalnızlığı severim
yok be. herkesi çağırır parti yapardım
Özgürlük işte daha ne olsunki..
Benim hayalim desem..
Büyük ihtimalle sosyal biri değilsen sonuc
huzur
Evet
Kişiden kişiye değişir. Ben huzursuz oluyorum.
Sürükler
Evett
Yok ben deniyorum 6 yıldır gayet rahat
Biraz
hayır. yaşasın yalnızlık :)
Hayır.
Kaliteli kılmalı.
Hayır değil
Bazenn
Şahsen sürekli duygusal müzikler dinliyorum
Kesinlikle sürükler
Olur
gerçek
Kişiye göre değişir
Özgürlüğe sürükler
Birazcık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?