Öğrenci olduğumuz için apartmandan imza toplamış 1 hafta içinde evi boşaltın diyor?

Evi kiralayalı 2 ay oldu suyunu elektiriğini doğalgazını açtırdık tam taşındık derken apartmandakiler evi boşaltın imza topladık diye kapımıza geldi hepimiz yaz tatili olduğu için evde bile değildik çıkmazsanız polis getiriririz diyorlar kiralarımızı aidatlarımız tam gününde ödeniyo dekontlarımız var kira sözleşmemiz var bizi bukadar hızlı ve saçma bir şekilde atmalarının imkanı var mı

Öğrenci olduğumuz için apartmandan imza toplamış 1 hafta içinde evi boşaltın diyor?
Cevapla