Gülü hepimiz sevsek de bazen küçük çiçeklerin vazo içerisinde daha hoş durduğunu düşünüyorum. Sizin öneriniz var mı?

Gülü hepimiz sevsek de bazen küçük çiçeklerin vazo içerisinde daha hoş durduğunu düşünüyorum. Sizin öneriniz var mı?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Selam gadası 🙃
İri güller hoş görünüyor. Ama ben mini olanları daha çok seviyorum.
Ben de mini çiçekleri çok masum buluyorum
Güller bence
Canlı çiçek olarak da mı güller
Eğer zarar vermeyeceksem çiçeklere evet canlı tercih ederim
İşte bu yüzden hep yapay tercih ederim. Hassas ruhun için ❤️
Bende yapay tercih ederim böyle durumlarda teşekkürler 🌹
Ben teşekkür ederim 💖
Abartısız, sade ve kibar şeyler daha çok hoşuma gittiği için minik çiçekler.
Ben de öyle
Ben ufak tefek çiçekleri seviyorum ve canlı çiçek mümkünse 😊
Ben e ufak tefek sevenlerdenim.
Evimde hiç yapay çiçek yok açıkçası sevmiyorum da...
Aslında her ikisinin de canlısı olarak düşün. Küçük çiçek daha tatlı değil mi
Canlı olarak düşününce küçük çiçekler daha hoş duruyor
Ben de aynı fikirdeyim gül çabuk salıyor kendini çünkü
Birde solarken yaprakları her yere dağılıyor
Evet dökülüyor çünkü büyük ve ağır yaprakları diğer çiçeklere göre
Evet ve yaprak sayısı fazla katlı genelde.. o yüzden gül tercih etmiyorum
Evet kuruyunca böceklenme de oluyor bazı türlerinde. O yüzden tercih edilesi değil
Maalesef ki bazılarının sekerimsi bı sıvısı oluyor bulunduğu yere damlıyor iz bırakıyor
Evet çiçek sakızı. Onu balm yapıyorlar diye biliyorum
Doğrudur.. esansiyel aroması fazla olanlarda oluyor genelde
Ona dikkat etmek lazım bunu bilmiyordum bak.
Aranjmanları çok seviyorum
Ben de çok seviyorum
İri güllerin arasındaki minik cicekler
O da güzel bir tercih
Eşit
Evet eşit
Hiçbiri
Çiçek sevmeyen bir bey
Çiçeği bir hanımefendiye vermeyi severim ayrıca sümbül beslemişliğim var
Ne güzel nasıl anaç bir ruh.
teşekkür ederim
Osuruk kokan cıcekler