Yoksa ulu orta yere asmak yerine özel albüme mi koyarsınız? Çevreniz nasıl karşılar?

Yoksa ulu orta yere asmak yerine özel albüme mi koyarsınız? Çevreniz nasıl karşılar?

Selam gadası 🙃
Kişilerin özel anlarının ölümsüz olması adına yaptırmış oldukları albümler gayet hoş oluyor. Ama bunu çerçeve yaptırıp evin baş köşesine asmak uygun değildir. Ama yatak odasına asmak güzel olur. orada eşler dışında kimse görmez.
Gelen görür belki :)
Kapısı kilitli olur o odanın
Hiç mi hava almayacak :)
Bu tarz pozlardan nefret ederim..
Şükür çektirmedim de duvarıma da asmam.
Sadece yatak odamızda albümümüz var o odaya kimse girmiyor diye şifoniyerimin üzerinde duruyor.
Özel de duruyor sanki ben seviyorum
Cevap
8Cevap
Tabii ki hayır Aslında genelde duvara bir şey asmayı çok sevmiyorum ki böyle bir şey de asmam
Bu cevabı inan ki bekliyordum senden.
Öngörülebilir im
Öylesin gerçekten
Evet tabi ki
Nihayet seven birini buldum.
İnsanın sevdiği insanlar anı biriktirmesi kadar güzel bir şey yok
Asmazdım ama illa asacaksam yatak odama şapaardım, saçma buluyorum
Ama yine de öyle bir fotoğrafta olması lazım sanki albümde :)
Doğru 🤭🤭
Şimdi durduk yere nazar değdirmeyelim diye düşünür ve asmazdım..
Sence nazar değer mi o fotodan :)
Elbet kem gözlü birisi nazar değdirir :) ..
Ama şok duruyor değil mi böyle pozlar?
İnsanların düşüncelerini önemsemem.. Bizim hoşumuza gitti ise istediğim yere asarım..
Ben de bu kafadayım bazıları utanç duyuyor gariptir
Utanılması gereken o kadar çok şey varken bundan utanmaları garip..
Sevginin pozu bence. Bana çok gerekli geliyor tam tersi.
Şüphesiz.. İnsanların düşüncelerine göre hayatımı şekillendiremem..
Büyük var küçük var edep var haya var arvar namus var insan namusunu ulu orta sacmaz erkek olan yapmaz Yahudisi hristiyani müslümanı farketmez her irk da adam adamdır madam madamdir
Peki görüşünüz için teşekkürler
Ben teşekkür ederim siz asarmiydiniz merak ettimde
Asardım neden olmasın
Teşekkürler
Rica ederim
Babam: yaw oğlum sen adam olmicakmisin bu nedir keşmer...😀😀😀
Neden ki :))
Bu tarz pozları hiç sevmiyorum. Çektirmezdim de asmazdım da
asmam görgüsüzlük
Hani sen cesursun :p
yani
Asmazdım muhtemelen 😊
Güzel bir anı aslında
Ama güzel dimi
Ben de mutlaka
Hayır.
Neden peki
Öncelikle bence etik bir durum değil eşimin o şekilde eşin, dosttun görmesi, diğer neden ben tarzım değil öyle şeyler, hoşlanmam. Kıskanç bir adamım, diğer neden ailem annem, babam evime gelecek , duvarda eşimle öpüştüyüm fotoğraf uygun mu, öyle büyümedim ben. Geniş diye tabir edilen kavram uygun değil bize.
Sava özel çeker misin peki sadece sende kalacak
Zaten dokunacaksın ki foto olacak
Gereksiz bir poz
Ama eş :/
Olsuun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?