Yatak odasına çok fazla bitki koymak zararlı olabilir mi?

Bitkilerin geceleri karbondioksit yayıp odadaki oksijeni azaltması sebebiyle yatak odasına çok fazla bitki koymak zararlı diye duymuştum. Sizce doğru mu?

Yatak odasına çok fazla bitki koymak zararlı olabilir mi?
Yatak odasına çok fazla bitki koymak zararlı olabilir mi?
Cevapla