Selâmm ♻
Proje, İtalyan tasarımcı çift Anna Citeli ve Raoul Bretzel tarafından başlatıldı.

Amaç; ölmüş kişinin bedeninden beslenen bir ağaç yapmak ve ölümü daha anlamlı hâle getirmek. Aynı zamanda çiftin bir diğer amacı da çevrede onlarca mezarlık yerine anıt ormanları görmekmiş.

Tasarımcılar; ölü bedenleri ağaçlar için besleyici maddelere dönüştürebilen, organik ve geri dönüşüme uygun bir defin kapsülü geliştirdi. Cenin pozisyonundaki bedenler ağaç tohumlarıyla birlikte bir kapsüle konuyor. Tohumlar bu bedenden besleniyor ve yavaş yavaş büyüyerek ağaç haline geliyor.


Projeyi nasıl buldunuz? Siz öldükten sonra ağaç olarak yeryüzünde yeniden yer almak ister miydiniz? Ya da kaybettiğiniz sevdiklerinizi ağaç olarak görmek fikri kulağa nasıl geliyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer