Nerde oturuyorsunuz eviniz kira mi sizin mi?
Yıldırım mahallesinde
Oturuyorum ben..
Yıldırım mahallesinde
Oturuyorum ben..
Selam gadası 🙃
Doğma büyüme Kayseri'de yaşıyorum. Çok şükür bulunduğum ev kendime aittir. Bu devirde kiracı olmak kadar zor bir şey yoktur. Hele ki son dönemlerde artan kira fiyatları insanları oldukça zorluyor. Allah herkese ev nasip etsin.
Cevap
2Cevap
Knka böyle olmaz direk TC verelim e devlet ten bak sen
Semt bizim ama ev kira
Vay be espriye bak Melahat abla hoş geldiniz
Hoşbuldum 😁
Nerde otuurinuz
Düzce
: ((
Aklıma deprem geldi ben deprem de Düzce'deydim : (
🥺🥺🥺
Sen kaç yaşındasın orada mıydın?
Hatta Sakarya ve düzce de hala fazla yükzek kat yapılımiyor diye duydum doğru mu
3 kattan fazlas yasakmış diye duydum
Yeni geldim ben 1 buçuk yıl olacak
Denizli
Kira evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?