Sizce evin konumu mu daha önemli yoksa güzelliği mi? Hangisini tercih edersiniz?


ben gecekondu mahallesinde tek ve son derece lüx 6 milyona villa gördüm... Şimdi sorun sadece konumun kötü olması değil o konumda yaşayan varoş mahalle sakinleri kıskanır olmadık işler olur insana gıcık olurlar bu bu evi nasıl alabildi diye... Bence kötü yerde az çok idare eden bir ev (çokta kötü olmayan) iyi konumda iyi ev en iyisi... Balicilerin olduğu mahallede lüx bir villa olmaz...çok dikkat çekersin...
Cevap
12Cevap
Bence konumu güzel bir evde yaşamak önemli. En azından Türkiye'de öyle. Fakat çok çok kötüyse bilemeyeceğim.
Konumu güzel olan
Konumu kötü olan güzel bir evde yaşamak. Ben rahatıma düşkünüm. Evde rahat etmem lazım. Konumu önemli değil, yeter ki evin içi güzel olsun
Konumuna bağlı. Ne yönden kötü bir konumu var? Güzellik daha önemli ama konumdan ne kastettiğin de önemli.
Güzel olan evim konumu ne kadar kötü olabilri ki tabii ki güzel olan ev
Her ikiside önemli bence yani öyle merkezin ortasında olupta dökük bir evdede oturmam.
Konumu bence konumu iyi yerde bi evin olsa onu satarsın en azından arsası değerli sonra gider duzgun bi ev alırsın zaten fazlasiyla
Konum her zaman önemli ya hele ki bi de metropoldeseniz
Evlimisin, bekarmısın, çocuk var mı, yokmu, işin var mı, yokmu. Bunlara göre değişiklik gösterir
Vallahi ikiside berbat deneyimim var cunku semt te evde guzel olmali yapilmiyo
Konum güzel olsun da ev güzelleştirilir
Konumu güzel ev de güzel olacak
Konum güzel ev kötü olsun.
Satarım ben onu.
Konumu kötü ama güzel bir evde yaşamak isterdim
Konumu iyi güzel bir ev. Ben heryerde oturmam
Konumu kötü olan bir evde yaşamak
Konumu kötü güzel bir evi tercih ederim
Konumu iyi olsun yetee
konumu güzel bir yerde yaşamayı tercih ederim :)
İkisinin de orta karar olması daha iyi benim için
Konumu güzel, kötü ev.
Izdırap çekmek ruhunuzda var
Konumu merkezi bir yerde olan evi tercih ederim.
Konum umrumda olmaz
Konum
orta şeker
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?