Kiralar aldı başını gitti. Dört duvar arasında yaşamak için ekonomik özgürlüğümüzün en son lirasına kadar göz diktiler. Enflasyon canavarının kelebek değil bildiğiniz Tazmanya canavarı etkisi sonucunda fırsatçılar da güzel geçiriyorlar. Peki ya çadırkent kurulacak olsaydı. Herkes kendi çadırını getirebilir, ya da böyle bir kent projesi gerçekleşmiş olsaydı çadır içinde yaşamak ister miydiniz? Tabi bu çadırkent doğanın yanında da nezih bir şekilde kurulabilir. İstenilen efsane manzaralı, konum olarak dört dörtlük mekan tasarımı ile doğayla bütünleşmiş bir çadır şehri kurulsa taşınır mısınız yoksa dört duvar betonarme evlere bütün asgari ücreti bayılmaya devam mı edersiniz?
Taşınırım, yaşarım
Taşınmam, yaşamam
Şimdi nerede yaşamak istediğimi yazacağım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kiralar çok pahalı, "çadırkent" kurulsa taşınır mıydınız?
Şöyle ki, zaten taşındım sayılır. Kamp yapmak için ortak alanlar var, elektrik lavabo ihtiyaçları falan mevcut. Sezonluk her yaz birkaç ay boyunca orada kalan bir insanım. Ama soğuk zamanlarda hatta sezon sonuna doğru tulumla uyumak zorunda kalmıştım. 4 mevsim yaşanmaz ama kış mevsimini saymazsak keyifli bir şey Taşınmam, yazlık olarak kullanırım 🙃
Şöyle ki artık iklim değişmeye başladı, bu sene muğla kıyıları bile buz gibiydi kış aylarında Riskli buluyorum biraz. Sıcak yerler de o kadar sıcak ki çadır öldürücü şekilde ısınıyor. Geçen yaz ağladım resmen sıcaktan 😄
Yaşayan bilir derler. Siz yaşıyorsunuz benim pek tecrübem olmadı çadır konusunda sadece bir günlük oluyordu. Dediğiniz gibi mevsimler de yolunu şaşırdı.
Kamp ve çadır hayatını seviyorum ancak 1 haftadan fazlasını tercih etmem. Bir ev yerine çadırda yaşarım diyemiyorum. Evdeki konforu çadırda bulamam. Çadır doğayla baş başa kalabilmek için güzel bir fırsat sadece
Tiny house evler güzel gerçekten ama o tarz yapıların bile fiyatları oldukça pahalılaşmaya başladı Çadırkent mevzusunu o yüzden açtım. Diğer tercihler bile pahalı şu an ki ekonomik koşullar berbat ötesi
Vergi çok vergi Anlayin artik sorun devlette komple degiştirilmesi gerek butun fabrikalari sattilar Ülkeyi satiyorlar daha ne olsun kardeşim enflasyon olmiycak da ne olcak millet okumuyor cahil
Haklısınız satacakları her şeyi sattılar. Üretim minumum seviyede. Mülteci sorununu başımıza getirdiler ki adım da atmıyorlar göndermek için felan. Sonra tüm Türk halkı çekiyor cefasını
Konforsuz alanda yaşayanlar çadırda çok rahat yaşar. Bende zamanında tek koltukta yatmayı severdim mesela. O yüzden gittiğim herhangi bir yerde eğer ortam sıkıntılı ve konfor alanı dar ise sıkıntı çekmedim.
Denizli de yaşıyorum kiralar uygun 2 bin TL ye gayet güzel evler var hatta 1 500 e de güzel evler var bence İstanbul ve bazı büyük şehirler haricinde kiralar uygun
Kış dışında yaşarım belki ama büyük konuşmakta istemiyorum bu konu hakkında. Çadır tatil için muhteşem oluyor da, sürekli yaşamak için bilemedim şimdi..
Yok yok arkadaşım öğretmen kendi yaşıyor inan ek ders almasa çok zor geçiniyor ve ilçede yaşamasına rağmen bu durum böyle ki inanın ailesinden ev, araba, tarla ya da banka hesabında para felan bırakmamışsa kişinin kendisi ömrü billah çalışsa şu dönemde ev araba sahibi olamaz. Acayip batık durumdayız
Gelirin bir değeri kalmadı enflasyon sebebiyle ki euro dolar kazanıp gelenler ülkemizde çok rahat beş yıldızlı otelde keyifli tatil yapabilirler. Orta gelir ki kalmadı zaten meydanda böyle bir gelir düzeyi yüzde seksen milleti yoksullaştırdılar