Temizlik hastası mıyım gerçekten ya da bu bir tür takıntı mı?

Kıla asla tahammülüm yok. Mesela vücudum da ayva tüyü kalmayana kadar kıl temizliği yaparım, hergun ne olursa olsun evimde süpürge açılır isterse gece eve geleyim sadece bir kıl görmem yeter yapmasam yerlere asla terliksiz basamak birinin evine gidince bakarım kıl toz var gider orada da süpürge açarım açıkça temiz olmasını istiyorum derim. Biri evime misafir gelsin yüzünde vs kıl varsa hemen gel bakım yapalım sana derim yani bu beni rahatlatıyor ve kıla dayanamıyorum kıl toz gördüm mü herşeye hevesim kaçıyor saatlerce değil sürekli rutin bu temizlikleri yapıyorum böylelikle hep temiz oluyor ama insanlara tuhaf geliyor bu yani sizce de mi tuhaf bir sıkıntı mı var bende?
Temizlik hastası mıyım gerçekten ya da bu bir tür takıntı mı?
Cevapla