Daha çok erkekler için aslında bu soru bugün söyledi biri beyaz esyayi , moobilyayi şimdiden alacağım gittikçe fiyatı artıyor diye insan evlenecegi kişiyle seçmeli bence
Ortada daha evlilik yokken her şey pahalanıyor diye eşyaları alıp evi dizmek ne kadar mantıklı?
Eskiden olsan kimse önceden mobilya şu bu almak istemezdi. Çünkü insanlar eski model diye burun kıvırmayı severdi. Ama artık o dönem geride kaldı. Biran ince alıp bir kenara koymak gerekiyor. Çünkü hergün herşeye aşırı zam geliyor.
Tabii ki de asla mantıklı değil. Ortada evlilik yok, girişim yoksa eğer bence hiç o topa girme. Her gün moda değişiyor, ürünler gelişiyor. Zamanında en güzelini yaparsın kendine