Kızlar Bir Adım dün arnica süpürge aldım mağazadan eve geldim süpürdüm çok kuvvetli değil gibi geldi yani normal temizliyor ama çekimi çok yüksek değil makinada Bi problem olabilir mi yoksa çekim kuvveti çok yüksek değil mi acaba görseldeki kullanım kılavuzunu paylaştım anlayan varsa yardımcı olabilir mi
Elektrikli süpürge aldım çekim kuvveti iyi gibi değil Bi bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?
Yeni nesil elektrik süpürgeleri az yaksın diye bu şekilde üretiliyor. Eğer ki hız kademesi ya da çekim kuvvet kademesi yoksa bu şekilde çalışıyor demektir. Herhangi bir sorun olduğunu düşünmüyorum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Selam gadası 🙃
Yeni nesil elektrik süpürgeleri az yaksın diye bu şekilde üretiliyor. Eğer ki hız kademesi ya da çekim kuvvet kademesi yoksa bu şekilde çalışıyor demektir. Herhangi bir sorun olduğunu düşünmüyorum.
Çıkış gücü emiş gücü oluyor. 240 watt da az.
Bizde Bosch'un 750 watt kullanan süpürge var. Emiş gücü 600 watt, halıyı kaldırıyor yerden
Benim kullandığım normal mi o zaman çekiş gücü çünkü çok yüksek değil
Hayır. Düşük oluyor ondan yavaş gelmiş sana da
Teşekkür ederim 👍
Rica ederim
İyi.