Sizce böylesi bir teknolojik gelişme yakın zamanda mümkün müdür?


Selam gadası 🙃
Valla ilerleyen zamanlarda bu mümkün olabilirdi. Çünkü elin dokusuyla kumaşın dokusu birbirinden çok farklıdır. Bu hayatta hemen her şey mümkün olduğunu unutmamak gerekir.
Umuyorum yakın zamanda gelir bu icat
İnşallah
Cevap
5Cevap
Kumaşın üzerinde unutulsa da yakmayan türleri var. Ama dediğin tarz eminim ki yakın zamanda o da olacaktır.
Kumaşa birlikte yakıyor bunlar 🤣🤣
Onu da yapar :)
Çoğu güzel markaların kullananlar memnun
Ama ütünün ısındığı nasıl anlaşılacak ütü dediğin çat çut ses çıkartacak ışığı yanıp sönecek parmağı ıslatıp dokununca cıs diye edecek
Parmağı yakmasa sadece kumaşı algılasa
Ütünğn fıtratı yakmak ısıtmak zaten eskiden yat ütüsü vardı en zahmetsiz pratiği oydu 😁 ama çıkar çünkü günümüz çağı teknoloji ışık hızıyla ilerliyor
Umuyorum bıktık ütü yakmasından
Ben de ütü beceriksiziyim hiç elim yatkın değil Tüm hanınefendilere nekadar Teşekkür etsek ödeyemeyiz fedakarlıkları iyi ki varsınız umarım birgün bu kolaylıklar hayatımıza gelir
Ben de hep elimi yakıyorum artık reflekslerim gelişti
Aslında ütüye ıslak ve başka birley ile kontrol etmek nasıl olur bilemedim
Yok ütü yaparken mavisi düzeltirken yanıyor
Hmm anladım bir çamaşır makinesi bide ütü bu iki konuda hiç becerim yok öğrenemedim gitti gerisi elimden geliyor
Gelir gelir herkes zamanla pratiğini alıyor
Gelsin vallaha bende öğrenmek isterim sonuçta olması gereken gereksinim
Katılıyorum herkes öğrenmeli
Aynen hayır hazıra alışmak veya arkamdan yapan var veya gelip yapan olsun düşüncesinde olmak iyi değil
Kesinlikle katılıyorum
Herşeyin daha iyi ve bilinçli olacağı günler gelecek elbette
Gelecek elbette
Ozman iyi düşünüp olumla yapmaya bunları paylaşıp insanlara olumlama bulaştırmaya devam 😊
Hayatımda kullanmadım ütü falan
Bir gün gerekebilir
Bu doğru
Hayır lazım değil
Çabuk kestirip attın
Vayy be çok güzel woww baayaa
Bence de
Kesinlikle, parmaklarım hep yanık izi :D
Mümkündür
Umuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?