Ev & Yaşam Evinizdeki her şey tek renk olacak olsaydı, hangi rengi seçerdiniz? selinbiricik3 Takip Et FenomenYoda Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 40 Ben ya siyah, beyaz, gri üçlemesinden birini seçerdim muhtemelen. Siz hangi rengi seçerdiniz? Evinizdeki her şey tek renk olacak olsaydı, hangi rengi seçerdiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Ev & Yaşam konusunda 8,2b cevap paylaştı. Fotoğraftaki tek renk değil ama mor renk tercih ederdim ya da beyaz 0 0 Yorumla
Denizce36 Takip Et Xper 6 Yaş: 41 , eic 100% +1 yıl Tek renk çok göz yorardı ama illa renk seçenekleri olacaksa benim ev gri beyaz ve mor tonlarında. 1 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl moru çok seviyorum ama dekorasyonda bilemedim Yorumla
humantoilet Takip Et Xper 7 Yaş: 46 , eic 98% +1 yıl Buz mavisi ya da turquoise mavi olurdu benim seçimim 0 0 Yorumla
pehlivaan Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Tonsürton olabiliyorsa ahşap ve toprak tonlarını. Şu an evim antrasit ve ceviz. Bu kombin tercihim 0 0 Yorumla
nurgül10 Takip Et FenomenYoda Yaş: 38 +1 yıl Gri seçerdim kesinlikle 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl gri benim de favorim Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Siyah seçmem tozlanıyo hemen sinir oluyorumGri- haki - turuncu 🤩 0 2 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl müthiş kombinasyon bence😍 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Dimi bence de Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Mavi, fuşya, pembe veya kırmızı ya da yok yok siyah olsun😄 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl fuşya mı :D Yorumla
Sine_mSu Takip Et Xper 7 Yaş: 37 , eic 69% +1 yıl Beyaz, şu anda her şey beyaz icim aciliyor 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl ayy evett çok güzel Yorumla
ѵαℓεɳƭเɳσ Takip Et Master Yaş: 39 , eic 97% +1 yıl Gri olsun, ortası. 😃 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl bence de güzel olurdu gri
belkimbilir Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Beyaz iyidir, ferah.. 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl bence de en güzeli Yorumla
Yabancıpanda2 Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 92% +1 yıl gri olurdu galiba beni sakinleştiriyor 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl griyi ben de çok seviyorum Yorumla
hayalmee Takip Et Master Yaş: 37 , eic 70% +1 yıl Yeşil ve ya mor açık tonlar tercih ederdim 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl açık tonlar seçerdim ben de Yorumla
Parodaqt Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Siyah kesinlikle, perdelerim ve yatağım bile siyah 0 0 Yorumla
mylfe343 Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 94% +1 yıl Beyaz 1 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl bence de beyaz çok mantıklı Yorumla
Ramiiramiiii Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl Siyah olsun 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl temizliği zor olurdu :D Yorumla
BlackkBacardi Takip Et Xper 4 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Bordo 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl yormaz mı ya bordo Yorumla
BiiKöyÖğretmeni Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 95% +1 yıl Beyaz💫 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl güzel olur bence de Yorumla
İbrqhimmm06 Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 58% +1 yıl Kesinlikle siyah 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl ben açık tonlar seçerdim sanırım Yorumla
zeynebpbuyukinan Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Pembe🥰 0 2 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl bi yerden sonra sıkmaz mı acaba Yorumla zeynebpbuyukinan +1 yıl Benim odam pembeydi ve ben hiç sıkılmadım Yorumla
TheCeketli Takip Et Master Yaş: 24 , eic 97% +1 yıl Siyah 0 2 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl erkekler hep siyah demiş :D Yorumla TheCeketli +1 yıl Çok asil ve güzel bir renk çünkü sadece kiri çok belli oluyor Yorumla
SormaktanBıktım Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 96% +1 yıl Beyaz 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl bence de beyaz Yorumla
babysharkSmom Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Beyaz olurdu 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl beyaz en iyisi bence de Yorumla
LeylaTekin3434 Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 94% +1 yıl Mavi 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl radikal bi değişim olur :D Yorumla
_-nobodyY-_ Takip Et Bilge Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Siyah 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl toz tutma düşüncesi anksiyetemi azdırdı :D Yorumla
hot_chocolate Takip Et Master Yaş: 44 , eic 43% +1 yıl Beyaz 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl en güzel tercih bence Yorumla
Ilke_x Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 91% +1 yıl Beyaz 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl ben de beyaz yapardım kesin Yorumla
Vanessa__ Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Gri olabilir 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl mantıklı valla Yorumla
Melekmel Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl krem 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl tatlı olurdu Yorumla
Lemean Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 99% +1 yıl Mavi… 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl emin olamadım maviden Yorumla
aysin7575 Takip Et Yoda Yaş: 125 , eic 100% +1 yıl Grii 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl ben de ya gri ya beyaz yapardım herhalde Yorumla
Verrücktes1Mädchen Takip Et Xper 7 Yaş: 22 , eic 94% +1 yıl Siyah🖤 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl çok toz tutmaz mı ya Yorumla
feriskus Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 50% +1 yıl Net beyaz olur 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl bence de Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Ev & Yaşam konusunda 971 cevap paylaştı. Yeşil 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl tatlı olurdu baya Yorumla
SadFragile Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 98% +1 yıl Kırık beyaz 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl tatlı olabilirdi Yorumla
BeyazKuğu03050810 Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 93% +1 yıl Gri ya da krem 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl bence de Yorumla
-Afroditimsi Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Beyaz 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl güzel olurdu Yorumla
SinEMCÜQ Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Bbeyaz 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl ben de beyaz yapardım Yorumla
ghost1905 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Mavi 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl cesaret edemezdim herhalde maviye ben Yorumla
Svgx02 Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl siyah 0 2 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl çok toz belli eder ya Yorumla Svgx02 +1 yıl temizlerim jsdkfbgfd alışığım zaten Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Ev & Yaşam konusunda 704 cevap paylaştı. Siyah ya da füme 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Siyah 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl toz tutma düşüncesi anksiyetemi azdırdı :D Yorumla
İsmaill19 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl siyah galiba 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl siyahı kullanması zor olurdu ya bence Yorumla
Onura06 Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl Siyah severim 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl siyah ben de severim ama zor olurdu kullanması bence Yorumla
BenYohumAslında Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl altın sarısı 0 1 Yorumla selinbiricik3 +1 yıl nasıl yani :D Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Fotoğraftaki tek renk değil ama mor renk tercih ederdim ya da beyaz
Tek renk çok göz yorardı ama illa renk seçenekleri olacaksa benim ev gri beyaz ve mor tonlarında.
moru çok seviyorum ama dekorasyonda bilemedim
Buz mavisi ya da turquoise mavi olurdu benim seçimim
Tonsürton olabiliyorsa ahşap ve toprak tonlarını. Şu an evim antrasit ve ceviz. Bu kombin tercihim
Gri seçerdim kesinlikle
gri benim de favorim
Siyah seçmem tozlanıyo hemen sinir oluyorum
Gri- haki - turuncu 🤩
müthiş kombinasyon bence😍
Dimi bence de
Mavi, fuşya, pembe veya kırmızı ya da yok yok siyah olsun😄
fuşya mı :D
Beyaz, şu anda her şey beyaz icim aciliyor
ayy evett çok güzel
Gri olsun, ortası. 😃
bence de güzel olurdu gri
Beyaz iyidir, ferah..
bence de en güzeli
gri olurdu galiba beni sakinleştiriyor
griyi ben de çok seviyorum
Yeşil ve ya mor açık tonlar tercih ederdim
açık tonlar seçerdim ben de
Siyah kesinlikle, perdelerim ve yatağım bile siyah
Beyaz
bence de beyaz çok mantıklı
Siyah olsun
temizliği zor olurdu :D
Bordo
yormaz mı ya bordo
Beyaz💫
güzel olur bence de
Kesinlikle siyah
ben açık tonlar seçerdim sanırım
Pembe🥰
bi yerden sonra sıkmaz mı acaba
Benim odam pembeydi ve ben hiç sıkılmadım
Siyah
erkekler hep siyah demiş :D
Çok asil ve güzel bir renk çünkü sadece kiri çok belli oluyor
Beyaz
bence de beyaz
Beyaz olurdu
beyaz en iyisi bence de
Mavi
radikal bi değişim olur :D
Siyah
toz tutma düşüncesi anksiyetemi azdırdı :D
Beyaz
en güzel tercih bence
Beyaz
ben de beyaz yapardım kesin
Gri olabilir
mantıklı valla
krem
tatlı olurdu
Mavi…
emin olamadım maviden
Grii
ben de ya gri ya beyaz yapardım herhalde
Siyah🖤
çok toz tutmaz mı ya
Net beyaz olur
bence de
Yeşil
tatlı olurdu baya
Kırık beyaz
tatlı olabilirdi
Gri ya da krem
bence de
Beyaz
güzel olurdu
Bbeyaz
ben de beyaz yapardım
Mavi
cesaret edemezdim herhalde maviye ben
siyah
çok toz belli eder ya
temizlerim jsdkfbgfd alışığım zaten
Siyah ya da füme
Beyaz
Siyah
Siyah.
Ya siyah ya da gri
Beyaz
Siyah
toz tutma düşüncesi anksiyetemi azdırdı :D
Krem rengi
tatlı olurdu
siyah galiba
siyahı kullanması zor olurdu ya bence
Siyah severim
siyah ben de severim ama zor olurdu kullanması bence
altın sarısı
nasıl yani :D
Beyaz sadece beyaz