Her mevsim bir arada yaşanıyor Dünya'da artık insanların yaşadıkları yerlerde gün içerisinde bile beklenmedik anda değişimler olabiliyor. Tüm kıyafetler aktif olduğu için ne zaman gerekirse o zaman yıkamayı mantıklı buluyorum. Yazlık, kışlık kalmadı fikrimce. Doğru ânda doğru tişört, doğru hırka, doğru trençkot var.. #TubaSueda 🍀🍀
Hepsini olmasada bazı yazlık kıyafetleri yıkıyorum. Özellikle beyaz elbiseler ve beyaz giysiler bütün kış giyilmeden oracıkta yazı beklerken sararabiliyorlar. Bazen makinada veya elde bazen de kurutemizleme sorunu çözüyor.
yazlıklrımı hiç kaldırmadım ki? kışın da tişört giydim. sonra ne mi oldu? üşüttüm belimden siz siz olun erkekklik yapmayın. kamu spotu gibi oldu ama neyse XD