Evi yeni aldım merkezi sistem kömür parasini ödemek zorunda miyim?

Evi yeni aldim daha oturmadim. Benden onceki ev sahibi kömür parasinin yarisini vermiş evde oturmadigi için.. simdi havalar soguk diye tekrar kömur almislar yine yarisini ödetmek istiyorlar. Ben hususi bahari bekliyorum tasinmak icin. Şu an kömür parasi vermek zoruma gidiyor kim haklı burada?
Evi yeni aldım merkezi sistem kömür parasini ödemek zorunda miyim?
Cevapla