Sizce temizlik hastası mıyım yoksa sadece fazla mı dikkat ediyorum?

Şu son birkaç aydır herkesle tartışma yaşıyorum doktora gitmem konusunda karar vermeden önce size sormak istedim , çalışan biriyim ve eve gelir gelmez ilk düşündüğüm şey temizlik çünkü evde evcil hayvanlarım var onlar yere çok yakın ve halıdaki şeyleri yiyebiliyorlar bu yüzden mikrop kaplarlar diye evi hergun süpürüp siliyirum evim bahçeli hergun ara ara camları açıp havalandiriyorum bahçeden gelen tozlar oluyor bu durumda haliyle bu yüzden pencere pervazlarini ve mermeri hergun siliyirum perdelere de buhar tutuyorum çünkü toz onlara yapıştığı için beni çok çabuk hasta ediyor daha sonrasında 2 güne bir olacak şekilde duvar ve kapıları siliyirum zaten gergin mobilyalarin tozunu alıyorum hergun evcil hayvanlarımı özel antibakteriyel havluları ile silip tüylerini tarıyor yine özel kulak losyonu ve dis macunu ile bakımlarını yapıyorum böylelikle hem bakterilerden uzak kalmalarını sağlıyor hemde kene vs kontrol etmiş oluyorum sağlık durumlarını bilmem hasta olup olmadıklarını anlamama yardımcı oluyor hergun onların eşyalarını yıkıyor ve öyle kullanıyorum mutfakta da kullanacağım dolapda duran bardak çatal vs. Suya tutup yıkamadan kullanmıyorum ve bunlar bence sadece yapılması gereken şeyler ve tedbir ama çevremdeki herkes çok fazla diyor ya sizce
Sizce temizlik hastası mıyım yoksa sadece fazla mı dikkat ediyorum?
Cevapla