Malum elektrik fiyatları aldı başını gidiyor, odanızda ışıklar kaçtan itibaren kapanıyor? :D Kapalı mı takılıyorsunuz daha çok xd 


Elektrik faturamdan sonra olabildiğince az şey açmaya çalışıyorum evde buna ışıklar da dahil. :D O yüzden televizyon ya da bilgisayar ışığı yetiyor bana geceleri
yazı yazmadığım veya kitap okumadığım sürece asla ışıkları açık tutmuyorum. ışığa karşı fazla hassasiyetim olduğundan zaten kullandığım ampüllerde en düşük watt da oluyor genelde
Cevap
13Cevap
Kapalı olur, kapalı olmalıdır. Birde kapımda sürekli kapalı olmalı. Çünkü ben kapalı seviyorum 😄
sen de kapalı olmalısın herkes kapalı olsun de mi xd
olsun bu kadar kapalılıgın içinde sen de kapalı ol :D
İşte gerçek müslüman helal olsun be
önceden uyurken bile ışık açık kalıyordu şimdi karanlıkta uyumaya başladım yeni yeni 😂
hayat şartları bunu mecbur kılıyor :D
Genellikle kapalı takılırım. Nadiren misafirler geldiğinde, canım sıkılınca otomobil çizim ve tasarımı yaparken açarım.
Kuzen bize geldiğinde benimle aynı odada kaliyodu. Ara ışığı actiriyodu bana uyuyamıyodum😕hiç uyuyamam yani kapalı tabikide
Kapalı takılıyorum bro. Sokak lambası bile rahatsız edıyor diye mahallenın gencoları sapanla lambayı kırdı 🤦🏽
Uyuyacağım vakit geceliği kapatır, zifiri karanlığa dalarım.
Kapali. Acik bir sekilde takilan veya uyuyan var mi cidden
Karanlıkta uyumayı severim. Sokak lambasından biraz ışık giriyor odaya o bile rahatsız ediyor
Kapalı ama sırf elektirik faturasından değil, karanlıkta durmayı seviyom ben.
Gece lambası var küçük. Bazen de karanlıkta uyurum. ^^
Kapalı oluyor kulaklığı takıp korku hikayeleri dinliyorum gözlerimi kapatıp bir şekilde sonra uykuya dalıyorum
Tabikide ışık açık olmalı uvaaa natingin tuvaa ovaa eyy
Tek kaldığım zamanlarda açık bırakırım.
Zifiri bey ve biz süper bir ikiliyiz
Ben uyurken ışık, kapı, perde kapalı olmalı..
pc basında olunca genelde kapalı
Odanın ışığı kapalı ama koridor acik
Sitenin çevre aydınlatması yeterli
Kapalı tabii macbur 😂😅
Karanlık güzel ışık başımı ağrıtıyor..
Salonun ışığı yetiyor ya
Kapalı takılırım, karanlığı severim.
Kapalı☺️
Işık rahatsız ettiği için kapatiyorum
Kapalı uyurum
Kapalı
Kapali
Kapalı 😴
Kapalı
Kapalı
Kapalı
Telefon ışığı yeter
Kapalı takılıyorum
Kapalı 😳🙄🙄
Kapalı
Kapali
Kapali herzman
Kapalı
Kapalıdır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?