Kardeşimle ayrı eve çıktık ama temizlik konusunda anlaşamıyoruz. Sadece kendi odasını temizlemesi haksızlık değil mi?

Kız kardeşim 19 ben 20 yaşındayım üni için ayrı eve çıktık evimiz çok küçük 2+1 neyse kendi odasından başka bir yeri temizlemiyor, eline bi kere bile süpürge alıp oturma odasını banyoyu temizlediğini görmedim, ben bu durumu sürekli kendisine söylüyorum ama boşa gidiyor bu durumdan çok sıkıldım ev küçük olduğu içinde sürekli tozlanıyor yerler kıl doluyor temizlemezsek tozlar havada uçuşuyor, temizliyorsada ben demeden yapmıyor o da zorla 10kere söylemen gerekiyor kavga ederek yani bi kerede ben söylemden farkında olup kalkıp yapsın, kaç kere ahımı aldığını söyledim belki vicdana gelir diye yine umrunda değil ne yapacağım bilmiyorum bi öneriniz var mı
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ben temizlerim sıkıntı yok ama bende insanım öğrenciyim nereye kadar böyle sürcek yemek yapıyor kendi tabağını yıkıyor gidiyor kalan herşeyi ben temizliyorum yemeğide haftada anca yapıyor yani kendi tabağını kendi odasını temizliyor bu kadar ama o evdr sadece ben kalmıyorum
Kardeşimle ayrı eve çıktık ama temizlik konusunda anlaşamıyoruz. Sadece kendi odasını temizlemesi haksızlık değil mi?
Cevapla