

Halk arasında "Gün Işığı ve Beyaz" diye geçse de, ampul renkleri arasında ciddi farklılıklar var..
Peki gözü yormaması için hangi renk tercih edilmeli?
Siz hangi rengi alıyorsunuz?


Ne beyaz ne sarı. Gün ışığı tavsiye edemiyorum. Ayrıca Led ampul tavsiye ediyorum. Daha az elektrik harcıyor. Sarı ışık biraz daha vintage bir hava isteniliyorsa tavsiye ederim. Ikeanin ampulleri çok güzel bu arada çok beğeniyorum ben. Masa lambamda özellikle.
GUN ISIGI TAVSIYE EDIYORUM. Edemiyorum değil. Klavye düzeltmiş sanirim
Sarı ışık daha az mavilik içeriyormuş bu yüzden gözlerde rahatlatıcı etkisi bulunuyormuş, ben öyle biliyorum. Evin çok kullanılan salon, mutfak gibi alanlarında sarı ışık tercih edilmelidir diye düşünüyorum. Onun dışında girişte, banyoda beyaz ışık tercih edilebilir. Yatak odası içinse ben renkli ışıkları daha hoş buluyorum.
Yemek masasının üstüne orta beyaz tonu. Yemeklerin renginin canlı ve belli olması için.
Ama salonda ki diğer ışıklarda hafif sarıya çalan beyaz daha güzel oluyor. Loş ışık rahatlatıyor insanı.
Beyaz ama Gozu rahatsiz etmiyen cinsten
Cevap
5Cevap
Dogala ozdes olani... Eskiden ates yakarlardi, atesin isiktaki yansimasi da sari. Insan evde sicak tonlar istiyor, spotlar bu konuda vazgecilmezim. Hafif los ve ferah
Beyaz ışık tercih edilmeli derim.
Ben beyaz kullanıyorum sarı kullandığımda gözlerimi çok yormuştu.
Sarı ışığı nostaljik buluyorum. Ancak beyaz ışık her anlamda iyi.
sarı
Sarı gözü yormaz
Sarı led ışık
4800 kelvin olmalı
Beyaz
Beyaz
sarı ışık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?