Nişanlım ben mobilyaları gemen seçemiyorum diye sıkılıp bunalıyor surat asıyor?

Cok detaycı mukemmelliyetçiyim zaten salon kücük her istedigimizi alamıyoruz bi de güzel olsun istiyorum gidiyoruz mobilycıya yani ben seçemiyorum beğenemiyorm diye öf püf yapıp surat asıyor artık ben de soğumaya basladım. Mobilyacıda oyle bi bakısı var ki bana insanlardan utanıyorum. Yani hemen seçmem mi lazım kadınım ben. Haksız mıyım
Nişanlım ben mobilyaları gemen seçemiyorum diye sıkılıp bunalıyor surat asıyor?
Cevapla