Misafirlerin mutfağınıza girmesinden rahatsız olur musunuz?

Ben aşırı rahatsız oluyorum. Ne istiyolarsa sôylesinler ben vereyim. Belki zahmet ettirmemek açısından böyle birşey yapıyorlar ama pek hoş olmuyor bence. Dolap içlerinin, buzdolabının açılması vs hoşuma gitmiyor açıkcası.
Misafirlerin mutfağınıza girmesinden rahatsız olur musunuz?
Cevapla