Kireç çözücü ağır kimyasallar içerir. Hem sizin sağlığınız için hem de çevre için son derece zararlı. Benim tavsiyem Karbonat ve sirke ikilisi. Karbonatı hafif ıslatarak macun kıvamına getirin. yüzeye sürün sonra üzerine bir fısfıs yardımıyla sirke sıkın bir süre bekleyip ovalayın. Kimyasal olmayan mucizevi bir çözümdür.
Su ve beyaz sirke karışımını sıkıyorum biraz bekletip ardından sünger ile ovalıyorum ve bol su ile duruluyorum. Eğer kireç lekeleri dirençli ise sadece beyaz sirke döküp ardından diş fırçası ile ovalamak da kesin sonuç verecektir.
Kireç sökücü ile birkaç saat beklenmeli bence. ya da asitli bişeyler de olabilir "soda" gibi. Belki çözülmesinde yardımcı olabilir. Kireç zaten ıslak kalması yüzünden oluyor genelde. Kuru bırakabiliriz böylece kireç sorunu azalabilir.🙂
Kireç sökücü dışında karbonat ve sirke öneriyorum. Sıvı karışımı hazırlayıp kireç olan bölge püskürterek birkaç dakika bekletip ovalayarak çıkartabilirsiniz..