Tüm ev eşyaları aynı tonlarda mı olmalı, yoksa farklı mı?

Renkli görüntüyü seviyorum, ama genel olarak soğuk tonlar bana daha sakinleştirici geliyor.


Aynı tonda olması insanın içine zamanla kasvet düşürebilir gadası. Ama farklı canlı renklerde olması, insanın içine zamanla kasvet düşürmez. Camlı renkleri tercih ederim ben.
Eşya rengi beyaz ve sütlü kahve tonu,
Duvarlar pastel turuncu,
Az eşya ve minimalist yaşam tarzı.
Ha bir de kapalı cam sistemine (PVC değil, bildiğimiz komple cam) sahip geniş bir balkon.
Fazla koyu veya fazla açik bir renkse ayni tonlar orta renklerse farkli tonlar
Farklı olmasını seviyorum en azından bir köşede sıkılıp içim daraldığında diğer köşeye geçip rahatlayın sakinleşebiliyorum
Cevap
16Cevap
Birbiri içinde taşınan tonları olabilecegi gibi patlamasini da bekleriz.
Çok fazla renkler dikkatimi dağıtıyor ve gözlerimi yoruyor en fazla 3 renk yumuşak tonlar daha hoşuma gider tercihimdir
Aynı tonlarda olmasa bile en azından birbiriyle uyumlu ve bağlantili olmali. Soyle baktığın zaman insanın gözüne güzel gozukmeli
Ahşap mobilya kullanıyoruz evimizde. Ama üzerine konulan eşyalar renkli tercih edilebilir.
Bence yakın tonlar daha iyi karmakarışık olunca göz yorar gibi
Abartmadan kullanılan kontrast tonlar daha hoş geliyor.
Elbette, farklı renkler cümbüşü olmalı öyle daha hoş.
Kişinin zevki.. ben şahsen fazla göz yormayan sadelikten yanayım. Uyum da önemli
soğuk tonlarda olsa zıtlıklar lazım farklı tonlar lazım herşey aynı olunca eşyalarda duvar oluyor.
Aynı tonda olabilir, olmasa bile uyumlu renkler olmalı.
Aynı ton hep bayar bence, biraz farklı tonlar olması eyidir.
Aynı renk olmasa da bir uyum içerisinde olmaları gerekiyor
Aynı tonda olmak zorunda değil ama uyumlu olmalı görseldeki gibi çok göz yorucu olmamalı mesela
Bence salon sade yatak odası hareketli tonlar da olmalı kilisikte etkili tabi bunda
Ya renkli olacak ya da ahşap olacak full.. Ama klasikleşmiş tek renk dizaynlarından hoşlanmıyorum
Aynı tonlarda olmalı 🌺
Birbiriyle uyumlu tonlar
Her şeyiyle bir bütün olmalı
Farklı renkler güzeldir 🌺
Ben sadelikten yanayım
Aynı tonlarda olmalı en güzeli
Aynı tonlarda olmalı aksi kargaşa bana göre
Farklı tonlar kabul ama çokta rengarenk olmasın.
bence farklı renkler olmalı
en azından uyumlu olmalı
Eşyalara göre değişir diyeyim
Farklı olmalı
yakışmalı..
tonların birbine yakın olması lazım
Ahenkli olmalı
Rengarenk olmalı
farklılık iyidir..
Farklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?