Benim hayalimde kendi evimde içerisinde sadece kitaplık ve çalışma masası olan bir oda yapmak var. Sizin eviniz 2+1 veya 3+1 olsa bile eşinizin böyle bir şey yapmasına izin verir miydiniz?çalışma odasıHayalim böyle bir oda. Şimdi 2+1 ev küçük zaten diyenler olabilir. Ama salonda oturursan çocuk olana kadar o oda boş neticede...
Eşinizin evde kendi için bir çalışma odası yapmasına izin verir misiniz?
Olabilir. Benim de kitaplarla dolu bir oda yapma hayalim var. Evde yeterli oda varsa mesele yok. Herkes istediği gibi çalışma odası, hobi odası vs yapabilir. Ne var bunda?
Oturma odası bence de şart değil. Olabilir de, olmayabilir de. Yani yeterli oda varsa herkesin gönlü olsun, yeterli oda yoksa da salon yeter bence. Oturma odası farazi bir şey.
Benimde böyle bir fikrim var. Ama 2+1 kucuk olur. 2 kisi zor sığıyor. 3+1 belki olabilir ama cocuk olunca o calisma odasinin duzeni bozulacak. En iyisi 4+1 ev almak. Calisma odasi, da, cocugumuzun odasi da bozulmamış olur. Çalışan biriyim zaten. Maasim ortalama. eşiminde maasi ortalama olursa 4+1 evi ve calisma odasi hayalini gerceklestirebilirim. Ama önce kocami bulmam lazim henüz tanışamadık kendisiyle😄
Keşke. Ama hayali bile guzel oyle evlerde, villarda yasamanin ama gerçek hayata dönünce kötü oluyor biraz. Ama nasip kısmet olur belki. Şu an 1+1 evler bile aşırı pahali. Su dönemde 4+1 ev almaya ortalama maas alanin cift maas alanın bile parasi cok yetmiyor. Ekonomi biraz duzelse keşke. 5 yil onceki gibi olsa. Bilgisayar, ev, telefon bile ne kadar ucuzmus zamaninda. O zamanda o fiyatlara pahali diyormusuz
Her insan kendine ait. Çalışma alani ve yaşam alanı ister, kişiler bence bu, konu da özgür olmalı, serbest bırakılmalıdır. İsteyen istediği gibi odasını olusturmalidır.✂️