Eşiniz sadece kendi zevkine göre evinizi dekore etse ne derdiniz?

Eşiniz sadece kendi zevkine göre evinizi dekore etse ne derdiniz?

Tabii ki olurdum, kim olmaz ki bundan? Sadece benim zevkime göre döşenmesi de saçma olurdu ama onun da ikimizin oturacağı bir evde tek başına karar alması haksızlık
Zevkine güvendiğim biriyse ne âlâ. Mobilya seçmekte yorucu bir iş çünkü. Ama zevkine güvenmiyorsam, renk ve stil uyumunu göz ardı etmeksizin ev düzdüyse ve ben baktıkça mobilyaların nekadar çirkin olduğunu düşünüyorsam, sorry but try again the decorasyon yapmamız gerekir.
Bence bu iki kişinin alması gereken bir karar. O yüzden evet rahatsız olurum ama eşim bu işlere daha yatkınsa büyük bir tartışma yaratmam. Sadece kendi fikrimi de belirtirim.
Cevap
11Cevap
Eğer benim zevklerime uymayan bir zevki varsa tabii ki rahatsız olurdum ama seçtiği eşyalar da önemli şimdi
Eşimin zevklerini sevdiğim için rahatsız olmam
Hayır, rahatsız olmazdım. Onun zevki benim zevkime göre daha iyi aslında.
Hayır rahatsız olmazdım. Eğer aklında bir fikir falan olmasa zaten birlikte yaparız ama belki de onun bir hayali vardı bu konuda şimdi de sevdiğiyle yaşayacağı evi dekore ediyor. Bırakın istediğini yapsınbiraz yaşadıktan sonra sizi çok rahatsız eden şeyleri kibarca öneri şeklinde sunarak değiştirebilirsiniz. 😌❤️🌿
Evet kesinlikle çok ama çok rahatsız olurdum evde tüm gün ben geçirilen zamani benimde fikrimi dikkate almalı benimde zevklerin önemli olmalı onun icin
Evet tabiki de olurdum sonuçta birlikte yaşıycaz o evde o yüzden ikimizinde kararları geçerli olmak zorunda
Öyle yapmıştı zaten. A'dan Z'ye her şeyi onun istediği gibi yaptırmıştım, almıştım. 😏 Bileydim!!!
Okurdum evde birlikte yaşıyoruz nasılsa ortaklaşa kararlarla dizayn edilmeli bence
Beraber yapsak daha iyi tek kişinin zevki olmamalı beraber yaşıyacağız sonuçta
Ehehe beni seçmiş olduğuna göre zevkli biridir bu yüzden sorun çıkarmam
Bana çay versin yeter gerisini ne yaparsa yapsın evi dişi kuş yapar sonuçta😀
Ev - EvimiZ
İkimizin Evi birlikte dekore etmeliyiz.
rahatsız olurum , birlikte yapıcaz. yok illa ben yapıcam derse bensiz ne yapıyorsa yapsın
Siyah, kahverengi ve beyaz tema hakim olmadığı sürece benim icin sorun yok
nolur ya Rab böyle bişey olmasın ben dekore edeyim Amin 🥺
rahatsız olmam çünkü büyük ihtimalle aynı zevklere sahip oluruz sevgilimin zevki benimkinden daha iyi mesela ondan sıkıntı etmem araba da benim tercihim olur biter fkdm
Ben evi eşimin üzerine yaptım ve içine de hiç karışmadım.
Evliliğin iki kişiyle yapıldığını, o evde sadece kendisinin yaşamadığını ve benim kararlarıma da saygı duyması gerektiğini söylerdim.
Onun da benimde kararlarınızı önemli ikimizin ortak yol bulmasını denerdim
Neden olayımki.
Hoşuma gitmiyen kısım varsa anlatırım ortak çözüm aranır zaten mantıken.
Bencilce başlayan bir evlilik bencilce biter
Ya deme öyle deme öyle yeni fobi yükleniyor bana.
Eğer rahat ve güzel olursa rahatsız olmam
Ben ederim ya da ortak karar
Evet rahatsiz olurum birlikte dekore etmeliyiz
Öyle bir şey olmayacak
Ben olmazdım
Olay çıkar
Rahatsız olmam
fark etmez
Olmazdım.
Olurun tabi
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?