"Evi süpürme düşüncesi bile uykularımı kaçırmaya yetiyor." diyenler buraya! Ev süpürmeyi korkulu rüy
Alışveriş & Hediyeler Ev Süpürmenin Gözümüzde Büyümesine Sebep Olan 7 Şey (Sayfa 9) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1231 Ev Süpürmenin Gözümüzde Büyümesine Sebep Olan 7 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 43 kişi beğendi
Yaziklayn Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Güzel bir ürün gibi duruyor tavsiyeyi dinleyeceğim 2 0 Yorumla
Firdevscimsakin Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl 5 6k olmasa kesinlikle alacağım bir süpürgedir 2 0 Yorumla
Poncık5361 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Ev büyük. olunca tamamen çile başka birşey değil 1 0 Yorumla
elif-gibi-sevmek Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl hemen kirlenmesi bu yüzden her gün yapılması 1 0 Yorumla
sifanur_demirel Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Çok yorucu ve zahmetli olmasaydı sevebilirdim 0 0 Yorumla
Keser__ Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Teşekkür ederim, paylaşımın için.. :) guzel olmus. 0 0 Yorumla
qarizma_034 Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Güçlü ekipman ve çalışkan bir birey olmak lazım 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
572Cevap
Güzel bir ürün gibi duruyor tavsiyeyi dinleyeceğim
Resmen benden bahsetmişsiniz 😀
Bu bilgiler icin teşekkür ediyorum 🤴🙋♂️
e büyük zaten o kadar süpürüyoz
Anneme çok hak veriyorum. İnsanın beli kopuyor.
Valla ben cok severim temizlik yapmayı
Duvar kenarları en kötüsü
Bitmek bilmeyen oda sayısı :D
Tabiki en rahatsiz edici sey süpurge sesi.
Başlı başına işkence gibi gelir insana
Ütü ve toptan temizlik 🙂
Her hafta aynı şey bıkıyo insan
bir dysonımız yok sanırım o yüzden 😇
Reklamlarda görüyorum bazen. Denemek lazım
5 6k olmasa kesinlikle alacağım bir süpürgedir
Sonuna kadar katılıyorum 👍🌺
Temizlemeyin o zaman gardas
Süpürge dediğin sessiz olacak
Sağlam kondisyon gerektirir :)
Güzel bir süpürge ile temizlik daha güzeldir
Yorgunluk ve stres halsizlik
Süpürge sesinden nefret ediyorum😀
Ev büyük. olunca tamamen çile başka birşey değil
Ev süpürgesini hiç sevmiyorum ya
Hanımlara buradan kolaylıklar diliyorum.
Kendisi küçük umarım marifeti büyüktür
eğlenceli olur, ama her gün değil
Külkedisimiyim lan ben ne işim olur 😡
Başlayınca alışıyorsun 😊
2 saat uğraşıyorum belim kırılıyor
Güzel bir bence olmuş ellerine sağlık
Uğraşılmaz arkadaş bu nedir 😂😂
Çekiş gücü yüksek olan süpürge var mı
Keşke param olsa da alsam
hemen kirlenmesi bu yüzden her gün yapılması
Evi süpürmek cok eğlenceli
Ev süpürmek çok yorucudur.
Dyson o kadar hafif ve kolay ki
Resmen benden bahsetmişsiniz
Çok yorucu ve zahmetli olmasaydı sevebilirdim
en güzel temizlik boyamadir
temizlerken evi canım çıkıyooo
Ulaşılması zor olan yerden dolayı
Yorgunluk yorgunluk yorgunluk
Zor bu işler çok zor. Hiç bana göre değil...
Paylaşım için teşekkürler
Gözümde büyütmem ben severim temizliği.
Aynen öyle temizlik işi zor be ahahah
Temiz görünüm elde edememek:)
Teşekkür ederim, paylaşımın için.. :) guzel olmus.
Çok faydalı bilgilwr teşekkürler
en sevdiğim ev temizliği ütüdür.
Tek bir sebebi o da üşengeçlik
temizlikten nefret ediyorum hiç çekilmez
Tabikide dyson en güzel ve en özel marka😍🥰🤗
Güçlü ekipman ve çalışkan bir birey olmak lazım
Dimi ya o kablolu süpürge makinesi cidden çok kötü
Gayet güzel ve kullanışlı 😌
Temizlik erinmesem iyi bir şey aslında.
Çıkmayan. Kurumuş lekeler