Yalnız Yaşamak İsteyenleri Vazgeçirecek Dezavantajlar

Yalnız yaşamak birçok kişi için bir nevi özgürlüktür. Evin içinde istediğin gibi dolaşabiliyorsun, banyo kapısı açık duş alabiliyorsun veya yemeğe istediğin baharatları koyup zevkine göre yiyebiliyorsun. Ve dahası... Peki ya yalnız yaşamanın dezavantajları nelerdir? Haydi bakalım :)

Yalnız Yaşamak İsteyenleri Vazgeçirecek Dezavantajlar

Akşam eve gelince karşılayan olmaz

Yalnız Yaşamak İsteyenleri Vazgeçirecek Dezavantajlar

Her akşam eve anahtarla girmek zorundasınızdır. Kapıyı açan veya sizi merak eden kimse yoktur. Bazen evde sizi bekleyen birisi olmasını istersiniz. Ya da kapıyı açtığınız andan itibaren mis yemek kokularını ararsınız. Yalnız yaşamanın ilk dezavantajı bu olsa gerek.

Koca bir evi temizlemek zorunda kalmak

Yalnız Yaşamak İsteyenleri Vazgeçirecek Dezavantajlar

Eskiden sadece bir odanın sorumluluğu bizim üzerimizdeyken artık koca bir ev bize aittir ve haliyle temizliğini biz yapmak zorunda kalıyoruz. Yalnız yaşayanların dağınık olmasındaki ilk sebep, koca bir evi temizlemeye üşeniyor olmalarıdır. Biraz anlayış göstermek gerek :)

Korku dolu gecelerde sarılacak birinin olmaması

Yalnız Yaşamak İsteyenleri Vazgeçirecek Dezavantajlar

Korku dolu geceleri yalnız geçirmek bir hayli zordur. Gün içinde anlatılan bir hikaye ya da izlediğiniz film sizi korkutur ve sarılacak birini ararsınız. Maalesef ki siz yalnız yaşıyorsunuz. :) Böyle bir şey mümkün değil. Buyurun bir yastık verelim. ^^

Muhabbet edecek kimsenin olmaması

Yalnız Yaşamak İsteyenleri Vazgeçirecek Dezavantajlar

Bazen gevezeliğe vurmak isteriz ama kimseyi bulamayız. Şizofreniye bağlar kendi kendimize konuşur ya da yüksek sesle müzik dinler eşlik ederiz. Bakmayın öyle, biz yalnız yaşayanlar bir miktar potansiyel şizofreni bireyleri olabiliriz. :D

Hasta olunca çorba yapacak kimsenin olmaması

Yalnız Yaşamak İsteyenleri Vazgeçirecek Dezavantajlar

Yalnız yaşamanın en büyük zorluğu hasta olunca çorba yapacak kimsenin olmamasıdır. Siz yatak döşek yatarken bir tas çorba beklersiniz ama imdadınıza yemek sepeti yetişir. Evet, biz yalnız yaşayanların dram konusu haline getirdiği madde bu olabilir.

Unutulan faturalar...

Yalnız Yaşamak İsteyenleri Vazgeçirecek Dezavantajlar

''Ya ben bir şey yapacaktım... Neydi yahu?''
Evet, faturalar. Her yalnız yaşayan bireyin mutlaka yaşadığı, trajikomik bir olaydır faturaları unutmak. Özellikle biz erkekler için faturaları ödemek, yürüyerek şehir dışına çıkmak kadar zor geliyor.

Kargoları alacak kimsenin olmaması

Yalnız Yaşamak İsteyenleri Vazgeçirecek Dezavantajlar

Eğer sık sık internet üzerinden alışveriş yapıyorsanız canınızı fazlasıyla sıkacak bir durumdur. Kargonuz eve gelir lakin kapıyı açan olmaz. Komşulara ne kadar güven olur tartışılır. Yalnız yaşayanların tam anlamıyla çözüm üretemediği konuların başını çeker. :)

Ev içinde başınıza bir şey gelse kimse duymaz

Yalnız Yaşamak İsteyenleri Vazgeçirecek Dezavantajlar

Bir Bence'min daha sonuna geldik, ekleme yapabilirsiniz.

Kalın sağlıcakla ;)

Yalnız Yaşamak İsteyenleri Vazgeçirecek Dezavantajlar
Cevapla