Yatak odası takımını erkek tarafı mı almalı yoksa kız tarafı mı?
Can sıkıntısı :/
Can sıkıntısı :/
Erkek tarafı almalıdır.
Kız tarafı almalıdır.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Tabiki de erkek tarafı... aslında kızın annesine bir daire babasınada jip almamız lâzım binmişken tam binsinler
Kız tarafı alıyor ama erkek tarafıda alabilir tabii
Modeli ben beğendiğim sürece kimin aldığı mühim değil
İkisi birlikte.
Cevap
3Cevap
Sanki bir tek kız ya da bir tek erkek yatcak orda ortaklaşa alsınlar iste.
Bence erkek almalı kızın babası için terbiyesizlik olur adam kızımı iyi şeyap diye mi alacak ayıp yani
Eşim ve ben hangisini beğenirsek. :)
ayrımcılık yok ikisinden biri
Kız...
Kiz...
Erkek tarafi tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar