Kesinlikle evlenmek için ideal olan erkek modelidir.. Ev işi yapan erkek baş tacıdır.. Ama maalesef, ev işi yapan erkek bulmak zordur. Samanlıkta iğne aramaya benzer.. Araştırmalarda gösteriyor ki kadınlar ev işi yapan erkekleri ideal koca adayı olarak görüyor.. Siz ne düşünüyorsunuz, ev işinden anlayan erkekler çekici midir? Erkekler ev işi yapmalı mı? #Meczup
Kadınlar ev işi yapan erkeklerden hoşlanır mı? Ev işi yapan erkeği bulmak samanlıkta iğne aramak kadar zor mu?
Valla 19 yaşındayım -Ütü -perde asma -yemek -Bulaşık -Çamaşırları atma (ÇamaşırMakinesivar) -Silme, Süpürme, Toz alma -Alışveriş -Temizlik Boyum uzun gara gaşlı gara gözlü başkalarının söylemesi üzerine yakışıklı evinde kedileri olan fit sporla ilgilenen anlayış sahibi bir bey'im Herşeyim her kozum var tek eksiğim sadece incir reçeli izlemedim. daha 1 tane sevgili manasında kız arkadaşım olmadı bu yüzden gel bunu benim dondurma külahıma anlat. Ya ben bozuğum pilim sıradan çinko pil 10 kata kadar daha dayanıklı duracell pile geçmeliyim ya da bu yazı soru ya da post doğruları yansıtmamaktadır. (Hadi bana yaşın küçük büyüyünce olur de de beni üzme.)
Bence her erkek ev işi yapmayı bilmeli bir kadını es olarak almalı hizmetçi değil tabi evde oturan çalışmayan kadın erkeğe is bırakmaz hepsini yapar ama bunun ağır hamilelik dönemi var logusaligi var hastalığı var adam eşim calismiyor diye bu zamanlarda da eve gelince yatıp ondan is beklerse bu vicdansizlik olur..
Çalışan kadınlar akşam eve gelince is yapmıyor mu onların canı yok mu hem o saydığı kişiler hep yanımızda olacak diye birsey yok uzagimizda da olabilir ya da anne kayinvalide yaşlı ve bakıma muhtaç olabilir kardes olmayabilir o zaman parayla yardimci eleman tutması gerekir erkek yapamam diyorsa..
Diyelim grip oldu ve bünyesi hassas yataktan çıkamıyor ya da halsiz ev isini yetistiremedi akşam gelince yardimci olmaz misin birkaç gün için de eleman tutulmaz ki.
Gerçekten hastaysa halinden anlaşılır zaten anlasilmiyorsa sende yapmasın birsey ertesi gün baktın hersey yapilmis ya numara çekmiştir ya da iyilesmistir 😊
Vallahi açık ve net soyleyim 22 yaşındayım eşimle 18 yaşında tanıştım geçen sene evlendik eşimle cumartesi pazarları evdeyiz kimizde hafta ici işe gidiyoruz yoruluyoruz haftasonu temizliği beraber yapıyoruz erkenden temizlik bitiyor üstüne yemek yapıyoruz misafirlerimizi agirliyoruz esim demeden yapıyorum temizliği onada yazık kız yoruluyor kıyamam ben ona için rahat etmez o temizlik yaparken şehirci kalamam hoşuna gidiyordu Heralde ama bir şart koştum lavobaya ben yıkamıyorum tıkınıyorum napiyim 😂😂 onun dışında koltuğu ben kaldırıyorum o siliyor bütün odaları temizliyoruz mis gibi kokuyor ev ikimizinde hoşuna gidiyor eşime her türlü desteği göstermekten asla kaçmam
Kadınların bir kısmı ev işi yapan erkekten hoşlansa da, bir kısmı ayağımın altında dolaşmasın tavrını takınıyor. Bulması kolay ama bulunca elde tutması zor bir durum :)
erkeğin gorevleri : çöp atmak, tadilat yapmak, evin ihtiyaçlarını almak ödemek aravermeksizin çalışmak, ailesini tatile götürmek, arabayı kullanmak, ağır ve tehlikeli olabilecek her konuda sorumlu olmak, kötü gunde herkes ağlarken güçlü olmak o sirada yapılması gerekenleri düşünmek ve yapmak, keyfi bir alışveriş yapmadan once ailesinin ihtiyaçlarını görmek, gibi yapmasi gerekenleri yapan bir erkeğe ev isi gibi konuları da yuklemek ayıp olur. ama görevlerini eşi ile paylasiyorsa ozaman oda hanımının görevlerini paylaşmalı.
yani herşey dengeli olursa iki taraf için de daha hayırlı olur sanırım
Ev isi yaparim anne yetistirmesi birazda bu. aman erkek cocuk aman aman diyen bir toplumdayiz temizlik vs. yillardir yaparim. Mutfakta ne tur olursa olsun yaparim bir istdgm gibi hamur acamiyorum oda zamanla 😂Her erkek yapabilir ev isini isine oyle geliyor bizim erkeklerin ayrica her isi kadina yuklemek haksizlik sonucta hayat arkadasin hersey ortak olmali
Bunun konuşulması bile abes.. Ev işinde kadın erkek diye bir ayrım yok artık bunu bilelim.. iyi bir evlilikte her şey müşterek yapılır.. Bir erkek için eşini mutlu etmenin en iyi yolu ona her işte yardımcı olmasıdır..
Evde tuvaletten tut banyoya kadar her yeri temizlerim çamaşırlar hiç sorun değil renkliler beyazlar vs eşya katlama vs mutfakta bulaşık ve temizlik ve yemek ama işte kendi kendime acayip derecede fazla yettiğim için de 3 küsür yıldır yanlızım kafam rahat...
Ya oyle cok bisey beklemem de arada biseylerin ucundan tutsa guzel olur.
Mesela kendimi bildim bileli bes abim olmasina ragmen perdeleri ben takarim ve cok yorucu😁 erim taksa mutlu olurum:) yemekten sonra öküz gibi yayilmayip sofrayi toplamaya da yardim edebilir. Boyle minnak işler iste😇
keşke eşim arada sırada kahvaltı hazırlayıp beni öperek uyandırsa keşke eşim bazen akşam yemeği süprizi yapsa keşke eşim üstünden çıkardıklarını rastgele sağa sola atmak yerine aldığı yere koysa keşke eşim yorulduğumu gördüğünde kıyamasa da azıcık yardım etse. hayat keşkelerle dolu. ben hayat müşterektir lafını taşımayan bir erkekle evlenmeyi düşünmüyorum
Karakter meselesi bazıları hoşlanıyor bazıları hoslanmaz hatta ayıplar... Evet zor kardeşim genel olarak ev işine karışmaz erkekler... Benim elimden bulaşık temizlik gelir cam perde vs yemek de yaparım çok şükür ayrıca her türlü tamir tadilat ailede biz yaparız abim ben kardeşim tamirciye gerek kalmaz...
Bulasigimi yikarim arkadas. Benim yedigim seyi neden baskasi temizlesinki. Gömlegimide ütülerim. Ama yemek yapamiyorum yumurta harici. Geçen patates kizartmasi yapayim dedim evi yakiyodum. Yagin altini cok açmişim panikledim söndürmek için kızgın yaga suyu dökünce olanlar oldu
Ev işi yapan erkek işsizdır. Vasıfsızdır. Ayrıca yalakalık yağcılık yapmayı sever kılıbıkdır. Toplum tarafından dışlanmışdır. Erkek adam gelir eve eli kolu dolu hanım bize şunları bir pişirsene sana zahmet der. ya da gel dışarda yiyelim der. Bu tipler ama gider makarna yapar 50 kuruşa
Ben nasip olursa kendi oğluma her şeyi öğreticem. Bekarken, özellikle de öğrenciyken zorluk çekmesin kendisini çekip cevirebilsin, evlendiğinde de eşinin kıymetini bilsin ona destek olsun diye. Ah ne mübarek kaynana olucam 😅😅
Ben varım. Temizlik ütü bulasik ve çamaşırla aram iyidir. Birkaç yemekte biliyorum. Beni ev erkeği almak isterseniz talibim. Bu hep hayalimdeki yaşamdi.
Yooo neden ki. Her erkek temizdir. Ve her erkek eşine yardım yapmalı. Hayat müşterek. Bayanlar yemek yapacak temizlik yapacak diye birşey yok. Bizde yapmalıyız
Bu biraz aileden gelen eğitime birazda kişinin yaşama sevincine bağlı bence.. düzgün, tertipli ve temiz olmak kişinin kısmı karakterini belirler. ama işin boyutu obsesyon a varmışsa fenaaa.
Eşini seven insan ona yardım eder. İşim var deyip bahane uydurmaz. Sonra der ne yardım edecem ben light erkekmiyim. Bazı erkekler var böyle çok gururludur.
Biz evde bosuz erkekler ise gidip calisio birde evde is mi yaptiricam kocisime yas bu kadar tembel olmayin kizlar hem erkegin yaptigi is yarimyamalak bee ayak altinda olmasin yeter
Bana sorarsan ona cevap vermene gerek yok kalite bile alma herkesin kendi görüşü ve kendi hayatı mesela benide bir bayan arkadaş cayırsa veya davet etmiş olsa bende giderim
Her erkek elinden geldigince yapar ama bir evde kadin varsa dogal olarak onun görevidir bu yüzden erkek yaklasmaz ama ben eminim ki esi hasta yataginda erkek pek ala da evide temizler yemekde yapar türk erkegi yapar bunu
Hoşlanırlar mı bilmem ama düzen hastasıyım. Evimde dağınık bir yer olursa, toparlarım. Kirli bir yer olursa da temizlerim, sonuçta benim evim. Temizliği sadece kadınlar yapacak diye bir kaide yok. Evlenince de eşime yardım ederim.
her üniversite okumuş erkek ( gerçekten modern olanlardan bahsediyorum ) temizlik yapar bu kadar zor değil hatta zor değil ve evet benim hoşum gidiyo bulaşıkları yıkaması
yapmazsa zorlamam ama yaparsa da hayır demem hoşuma da gider açıkcası. ancak kalkıp da temızlık yapacak bir titizlik hastası da olmasın, ben taptıgım zamanlar yardımcı olsun yeter.
Yo niye zor olsun yeri gelir ekte ev işi yapar ama erkeğin işi ayrı kadının işi ayrı allah iki cinsi ayrı ayrı yaratmış erkek çalışır getirir eve kadında getirdiği yiyeceklerle yemek yapar temizlik yapar
@Harrrypotterrr o ayrı erkek gibi değil kadin kadınlar nazik bir laflar kuserler erkekler sinirli Asabi bir kadın 1 söz söyler erkege erkek 30 söz söyler kadının söylediği 1 soze
bir faydasını görmedim.. genelde kadınlara bu meziyetleri gösterebilmek için ilişkide belli bir seviyeye gelmiş olmak lazım. Yoksa ben çok hamaratım desen de havada kalır..
Ben hoşlanmıyorum herkes yerini bilecek benim girdiğim mutfağa bir erkek giremez sadece yardım etmek isterse olabilir onun dışında ne ben onun işine karışırım ne o benim..
Ben sevmem öyle ne madem o iş ypck bn ne işe yryrm, herkesin işi kendine kadın kadinligini erkek ise erkekligini bilmeli hersey yerine göre, tabi arada yardım etmesi falan ya da birlikte yemek falan ymk hoşuma gider 😊
Yalnızlığa alışınca ister istemez biliyor insan çamaşırdı bulaşık temizlik falan olsun. Ki insan evlenince de yardımcı olmalı eşine sevdiğine güzel bişey bu
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Valla burdaki kizlar yalan soyluyo Ben yillardir kendi evimi temizlerim çekip ceviririm hic bir kizda dönup bakmiyo Nerde kro var hep onlarin yanindalar
Hangi araştırma neye göre kime göre araştırma Gıcık oluyorum şu ‘araştırmalara göre’ lafından Neyse soruya gelecek olursak ben ev işine yardım ederim hayatımdan ötürü yapmak zorundayım
Devir ne kadar değişti ya ev isleri kadinin eline ve fitratina yakışır ha tabiki arada yardım edebilir fakat sürekli ev işi yapmasini istemem ideal koca tanimim arasinda yok
Siz yilin hergunu romantik adam istyrsunuz olmaz bu. Herseyin yeri var. Sahsen yemek cok iyi yaparum. Burada yaptigim bazi seyleri paylastim ancak zirt birt yemek yapmaz erkek. Arada icimizden gelirse yapariz...
Eşim ev işlerinde yardımcı oluyor bana gayette keyifli artı oğullarım da aynı şekilde hasta olduğumda süpürge acar bulaşık makinesini doldurur ve makarna yapar hazirlaamis olduğum dondurucudaki börek köfte vs kızartır yerler hayat müşterek
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Kadınlar ev işi yapan erkeklerden hoşlanır mı? Ev işi yapan erkeği bulmak samanlıkta iğne aramak kadar zor mu?
En İyi Cevaplar