Elektrikli Ev Aletleri Bulaşıklarını elinde yıkamaktan yorulmadın mı? (Sayfa 6) Hoover Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2427 Bulaşıklarını elinde yıkamaktan yorulmadın mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 51 kişi beğendi
SucukluPatates Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 91% +1 yıl Bulasık makinesi var elde yıkamak saçma 0 0 Yorumla
Baran_Günay Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 92% +1 yıl Bulaşık yıkamayı seviyorum. 0 3 Yorumla Yomeyamo +1 yıl Elle mi? @Baran_Günay Yorumla Baran_Günay +1 yıl Evet @Yomeyamo Yorumla Yomeyamo +1 yıl @Baran_Günay ilginç Yorumla
Mervetsts616161 Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Elde yıkamıyorum ki makineye atıyorum,😄 0 0 Yorumla
liader Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl İki seçenek var zaten biri olmuyorsa diğeri 0 0 Yorumla
omerfarukkuckk35 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yorulmadım, çünkü bulaşıkları ben yıkamıyorum. 😂 0 0 Yorumla
cambardakolsunlütfen Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Dur hemen bulaşık makinesi almaya gidiyorum 0 0 Yorumla
Tosurdak Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 79% +1 yıl Elimde yıkamıyorum zaten bulaşık makinem var 0 0 Yorumla
bilseemki Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 70% +1 yıl Hemde coooookkkkk yoruldum 0 1 Yorumla Gorkem0935 +1 yıl At makinaya rahatla Yorumla
BanaTilkiderler Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 55% +1 yıl Dizmek bile sıkıcı açıkçası 🤷♀️ 0 0 Yorumla
Onlygirl_ Takip Et Master Yaş: 27 , eic 67% +1 yıl Bu devirde elde bulaşık yıkama mi kaldı? 0 0 Yorumla
kelebek2225 Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 71% +1 yıl Biz de aldık bulaşık makinesi. Yani güzel. Rahat 0 1 Yorumla Ozimmmm +1 yıl Güle güle kullanın 😌 Yorumla
TemizMan Takip Et Master Yaş: 44 , eic 94% +1 yıl Şu zaman da elde bulaşık yıkayan varmıdır 0 0 Yorumla
Hannndee14 Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 56% +1 yıl Makinalar iyi ki varlar , değil mi😁🙏🏻 0 0 Yorumla
esrvrol Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 88% +1 yıl yıkamıyorum ki benim gelin yıkıyor makina yani :D 0 0 Yorumla
Pnrakgl Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 94% +1 yıl zaten makina oldugu icin elimde yikamiyorum 0 1 Yorumla Ozimmmm +1 yıl Zekice 🌹😌 Yorumla
Hhdhhddjd Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 74% +1 yıl Hea yorulduq yha zor is bunlar cnmm yha 0 0 Yorumla
AşkDoktoruKuzqun Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 59% +1 yıl Yoo bence daha güzel ama su israfı çok oluyor 0 0 Yorumla
önemsizzzamankaybı Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 62% +1 yıl Bulaşık makinası her anlamda daha tasarruflu. 0 0 Yorumla
alsevgilimkırkalbimi Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Yıkamıyorum makine var sağolsun 0 0 Yorumla
delidayı0234 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 39% +1 yıl 4 tane tabak için yorulacak biri değilim 0 0 Yorumla
ahmetklyy Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl enerji ve su israfı olmuyor mu zaten elde yıkamak? 0 0 Yorumla
SwordOfDemocles Takip Et Master Yaş: 102 , eic 97% +1 yıl Hoover bulaşık makşnası da var mıymış 0 0 Yorumla
cazgırmerve Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 52% +1 yıl Evet makine varken niye yıkacağız ki zaten 0 0 Yorumla
Kağan_Altınışık_bfrl Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 79% +1 yıl Yoruldum sponsor yok ki alayım makina 0 0 Yorumla
Miraylin Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 98% +1 yıl Yoruldum bana bulaşık makinesi verir misinşz 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
374Cevap
Bulasık makinesi var elde yıkamak saçma
Neyseki bulaşık derdim yok😂
Bulaşık yıkamayı seviyorum.
Elle mi? @Baran_Günay
Evet @Yomeyamo
@Baran_Günay ilginç
hayır yorulmadık hala elde yıkıyoruz
Evet o yüzden anneme söylüyorum
En iyisi makinada yikamak
elde yıkayan kalmadı kı hersey makına
Elde yıkamıyorum ki makineye atıyorum,😄
İki seçenek var zaten biri olmuyorsa diğeri
Yorulmadım, çünkü bulaşıkları ben yıkamıyorum. 😂
Makineler hayatımızın bi parçası artık
Dur hemen bulaşık makinesi almaya gidiyorum
Elimde yıkamıyorum zaten bulaşık makinem var
Madem çok düşünüyon bizi makina gönder
Yoo hayır neden bıkayım ki
Elimde yıkadığı mi kim söylemiş
Yoruldum valla da yapacak bir şey yok
Elinize sağlıkk yardımcı olmuş 😂
En sevmediğim şey bulaşık derdi
Hemde coooookkkkk yoruldum
At makinaya rahatla
Dizmek bile sıkıcı açıkçası 🤷♀️
Bu devirde elde bulaşık yıkama mi kaldı?
Biz de aldık bulaşık makinesi. Yani güzel. Rahat
Güle güle kullanın 😌
Yeni marka olmalı duymadım.
Merhaba , hayır yorulmadık.
Yoruldum yerime yikarmisniz
Hediye edin elinizle yıkamayalım
Şu zaman da elde bulaşık yıkayan varmıdır
Makinalar iyi ki varlar , değil mi😁🙏🏻
yıkamıyorum ki benim gelin yıkıyor makina yani :D
Yorulmadım daha güzel oluyor 🦁
Yorulmadım niye yoriliyim
Elde yıkama mı kaldı 😂😂
zaten makina oldugu icin elimde yikamiyorum
Zekice 🌹😌
Bulaşıkları ben yıkamıyorum
Hayır yorulmadim stres atıyorum yıkarken
Tencere haric yikamam elimde
Hayır elle yıkamak zevkli
Hea yorulduq yha zor is bunlar cnmm yha
çok başarılı tebrik ederim hepinizi
Yoo bence daha güzel ama su israfı çok oluyor
Yo yorulmadim, var mi baska sorun?
Ben yıkamıyorum zaten makine yıkıyo
Hayır zaten ben yıkamıyorum
Bulaşık makinası her anlamda daha tasarruflu.
En sevdiğim severek yaparım
Elde yıkayan kaldı mı ya?
Yıkamıyorum makine var sağolsun
Elde yıkamayı seviyorum stres atıyorum
4 tane tabak için yorulacak biri değilim
Bu makina insanlar için süper kolaylik
Elimde yıkamiyorum ki😂 içerik güzel ve aydınlatıcı👍
Yikamadigim icin sorun yok.
enerji ve su israfı olmuyor mu zaten elde yıkamak?
Hoover bulaşık makşnası da var mıymış
Evet makine varken niye yıkacağız ki zaten
Yoruldum sponsor yok ki alayım makina
Yoruldum bana bulaşık makinesi verir misinşz
Yerleştirip boşaltmkta zor
Yoruldum ama yapcak bişey yok