Elektrikli Ev Aletleri Bulaşıklarını elinde yıkamaktan yorulmadın mı? (Sayfa 7) Hoover Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2427 Bulaşıklarını elinde yıkamaktan yorulmadın mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 51 kişi beğendi
gökyüzüüüüüü Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 73% +1 yıl Valla özellikleri on numarada pahalıdır 😂 0 0 Yorumla
sindirell0 Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Ben seviyorum valla bide müzik açtın mı tamam 0 0 Yorumla
Ceren0607 Takip Et Xper 4 Yaş: 23 , eic 69% +1 yıl Çok bilgilendirici güzel bir paylaşım olmuş. 0 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Güzel ve sağlam bir bulaşık makinesi görünüyor. 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl elinize sağlık çok güzel bir içerik olmuş 0 0 Yorumla
Sarı_Papatyam_benim Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 71% +1 yıl makinem var çok nadir elde yıkıyom 0 0 Yorumla
princessscindirella Takip Et Xper 6 Yaş: 33 +1 yıl Kesinlikle yoruldum, makine olduğu halde :/ 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Biz hala elle yıkıyoruz annemle birlikte 0 1 Yorumla Ozimmmm +1 yıl Kolay gelsin , olsun bunada şükür 😌 Yorumla
SarışınHukukçu Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Her gün makşne açarım elimi sürmem bulaşığa 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
374Cevap
Valla özellikleri on numarada pahalıdır 😂
Ben seviyorum valla bide müzik açtın mı tamam
Çok bilgilendirici güzel bir paylaşım olmuş.
Pek çok marka kalitesini artırdı
Yıkamıyorum ki zaten makina var
Güzel ve sağlam bir bulaşık makinesi görünüyor.
elinize sağlık çok güzel bir içerik olmuş
elde yıkamıyorum ki ben makinede
Bizim makine yok elde yıkıyoruz
makinem var çok nadir elde yıkıyom
Elimde yıkamıyorum. Makinem var
Makine varken gerek yok...
Nefret ediyorum birde ojelerim bozuluyor
Nefret ederim elde yıkamakgan
bulaşık makinesi var o yıkar
Makina sağ olsun yıkıyor yorulmadım
El kadar hiç bişey temiz etmez
Sıkıcı bir şey olmaz ya maşallah
Yorulmadım kanks devam ke
Makine yıkıyor sıkıntı yok
Makinede yıkıyoruz bulaşıklari
Ben yorulurum zor olur elle yıkamak
Kesinlikle yoruldum, makine olduğu halde :/
Güzel paylaşım teşekkürler
Yok yorulmam ya sanırım ben
Çok yoruldum. Güzel paylaşım. Teşekkürler.
hem daha ekonomik hem de daha PRATİK
Elimde yıkamayalı çok oldu..
Guzel bir paylasim olmus👍👍👍👍
Makine daha iyi güzel paylaşım olmuş
Arada yikamakta fayda var
Bulaşık makinesi hiç iyi değil
Elde yıkamak çok daha iyi
Yıkam ayarlarını kendisinin ayarlaması çok iyi.
Bulaşıkları elimde yıkamıyorum ki 😊
yoooo bikmadimmmm; yikarimda atarimda makineye
elimde yıkamaktan nefret ederim
güzel içerik olmuş :) elinize sağlık
Fairy güzel bir marka beğeniyoruz
Biz hala elle yıkıyoruz annemle birlikte
Kolay gelsin , olsun bunada şükür 😌
Evet ya çok yorucu oluyor makina şart
Deterjan pahalı ne yapalım 😂
Aşırı yoruluyor insan gerçektende ve artık bıktım
Valla yorulmadım ben seviyorum ya
Güzel yazı olmuş emeğinize sağlık
Plastikler makineye atılmaz aşkom
Hiç yıkamam elde bi bardak bile olsa
benim hiç bulaşık makinem olmadı abi... :(
Bulaşıktan hep nefret etmişimdir 😂
El ile yıkıyan kaldımı yahu
Her gün makşne açarım elimi sürmem bulaşığa
Hala elde yıkayan var mı acaba
Zaten çoğu evde makina var
Bulaşık yıkamak yoruyor mu gerçekten
Yoo yorulmadik en temizi odur 😅😅
Elde yıkamıyorum, makina yıkıyor 😊
Terapi seansına dönüştü benim için bulaşık
Evet bazen sıkıcı 😊😊😊😊
çok yoruldum valla ama para yok
Ben keyif alıyorum :)) bence daha iyi