Elektrikli Ev Aletleri Bulaşıklarını elinde yıkamaktan yorulmadın mı? (Sayfa 10) Hoover Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2427 Bulaşıklarını elinde yıkamaktan yorulmadın mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 51 kişi beğendi
Darkandwhite_0 Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Elde yıkamak bana makineye göre daha iyi geliyor 0 0 Yorumla
HendsomGangster Takip Et Xper 3 Yaş: 22 +1 yıl Yok ben anne eli degmiş gibi bulaşık seviyorum 0 0 Yorumla
Evcilerliyiz03 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Yoruldum yahu yıka yıka Allah sizden razı olsun 0 0 Yorumla
II_Friedrich Takip Et Xper 1 Yaş: 31 +1 yıl Makine tabiki, elle yıkamak hangi çağda kaldı 0 0 Yorumla
duygusalkiz_3434 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Yorulmadın ille de elimde yıkicam 0 1 Yorumla omercimli +1 yıl 😂😂😂 Yorumla
Trxalohomra Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Makinaya atarsın yıkanır kardeşim ne önemi var 0 0 Yorumla
Angel147 Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Bazen elde yıkamak insanın stresini atiyor 0 1 Yorumla TonyMontanaTR +1 yıl Katılıyorum Yorumla
Sirtimdakihancer Takip Et Xper 4 Yaş: 42 +1 yıl Bulaşık yıkamak terapi gibi iyi hissetiriyir 0 0 Yorumla
AşklarınEnGüzeliZB Takip Et Xper 1 Yaş: 22 +1 yıl Bulaşık makinası varken elde yıkamaya gerek yok. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
374Cevap
İlk defa görüyorum merak ettim açıkçası
Sadece makinaya sığmayanları elde yıkarım.
ben bulaşık yıkamayı hiç sevmiyorum. çoook güzelll
Elde yıkanmayınca hijyen gelmiyor bana pek
Elde yıkamak bana makineye göre daha iyi geliyor
Yok ben anne eli degmiş gibi bulaşık seviyorum
Bulaşık elde yıkanır makine nedir
Dur yaramiza tuz basma derdimiz büyük 😂
Böyle iyi bulaşıklar hemen bitiyor
Yoruldum yahu yıka yıka Allah sizden razı olsun
Ben genelde makina da yıkarım
Elektrik çok geliyor 😄...
Artık bulaşıkları elle yıkayan kaldı mı
Yoruldum evet yıkamaktan kanka
Bulaşık yıkamadigim için sıkıntı yok
Bur yardımcı bulamadım kendime
Elde bulaşık yıkama devri mi kaldı artık
bir yardımcı bulamadım kindime :)
Evet makine yıkıyor artık
Makina en iyi bence denemekten
Yorulmak ne yalnız yaşıyorum
kesinlikle makina kullanılmalı
Makine tabiki, elle yıkamak hangi çağda kaldı
Yorulmadın ille de elimde yıkicam
😂😂😂
Asla yıkamam bulaşık elimi dahi sürmem
Evet makine var makine yıkıyor
Süperrrtt olur modası geçti elde yıkamanın
ufak tefek buşlaşıklar elde yıkanır zaten
Elde yikamak cok yorucu olur makineye göre
Makinaya atarsın yıkanır kardeşim ne önemi var
Yorulduk ama makine yok🤣
makineye koymadan önce de mutlaka yıkıyoruz
Çok güzel bilgiler teşekkür
Yoruldum ama yapacak bişey yok yıkamaya devam
Tabiki yorulduk ama napalm
Elle bulaşık yıkama devri bitmedi
Mi hala
Ben hep elle yıkıyorum bence çok daha iyi
bence arada sırada elde yıkamak daha iyi
Bulaşık makinesi büyük dertten kurtarır
Vallaha Cok yoruldum gerekiyor bence
Daha zevkli oluyor elle yıkamak :D
Elde yıkamak mi? Yıl 2022
Bazen elde yıkamak insanın stresini atiyor
Katılıyorum
Makine daha iyi o yüzden iyi bi tane şart
Evde tekim az bulaşık varsa elim de yıkarım 👍
tek yaşayanlar için sorun değil bence
Eskiler elde yikardilar şimdi ki gençlik zor
Bizimkini makina yıkıyor elle yıkama bitti
Bulaşık yıkamak terapi gibi iyi hissetiriyir
Hiç öyle bir derdim olmadı, olmasın da :)
Bizde makina var ama yine bazen elde yikiyoruz
Evet çok sıkıcı makine var ama yetmiyor
Makineye at hemde tasarruf edersin sudan
Bu devirde elde yıkayan var mı cidden
Bulaşık makinası varken elde yıkamaya gerek yok.
bulaşık diyince bi tiksinme geldi
Bulaşık makinesi gibisi mi var ya
Yoruldum kim yorulmaz ki napalım
Makina var yıkıyor hfjskskjd
Robot yapıp hanımları kurtarcam