Elektrikli Ev Aletleri Bulaşıklarını elinde yıkamaktan yorulmadın mı? (Sayfa 11) Hoover Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2427 Bulaşıklarını elinde yıkamaktan yorulmadın mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 51 kişi beğendi
Gzmmmm02 Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Bulaşık yıkamak eğlenceli bence 0 1 Yorumla Ozimmmm +1 yıl Ev kadını olur 👍 Yorumla
Uykusuz_senarist Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Fairy bu konuda muhteşem. Bizde kullanıyoruz. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
374Cevap
Kadınlar çabuk yorulur tabi
Çok iyi bilgi teşekkür ederim
En guzeli makina at tertemiz ciksin
Reklam filan ama fairy cidden iyi :)
Bulaşık yıkamak zevkli yA köpükler falan jdjd
Yoruldum tek yaşıyom bulaşık makinam yok
İşin yoksa stres atmak için bire bir
Elde yikamiyorum bulaşık Makinem var 🌸
Yoruldum bulaşık yıkamaktan daha çok yoruldum
Bence eski sekil devam ellen uikayyikamak
bulaşık makinam var iyifşr
Evet Yoruldum Ama Ben Bulaşıkçıyim
Yoruldum evet bildin napacam
Elimde yıkamıyorum makina var
Yorucu ve iğrenç bence hiç sevmem
Ben yikamiyom valla sadece yardım ediyorum
Bulaşık yıkamak eğlenceli bence
Ev kadını olur 👍
Fairy bu konuda muhteşem. Bizde kullanıyoruz.
Ben hiç bulaşık yıkamadım 😅
elimle yıkamıyorum ki aaa
Valla bizde bulaşık makinesi var
Çok tesekkurler bu bilgi icin.
Hiç yıkamadım ki bulaşığı elde
Makina yıkıyor ama dizmesi bile sıkıcı
Teşekkürler. Faydalı bilgiler
Bulaşık makinesi baya kolaylık sağlıyor
elde bulasik yikamak>>> her sey derim
Makine olmazsa bulaşık dert gerçekten.
Bulaşık yıkasaydım cevaplardım
elimle yıkamıyorum ki :D eline sağlık
Bende bekar evindeyim banada lazım :))
Yorulmadım çünkü yikamiyom
Ben böyle iyiyim. Elde yıkamaya devam.
Makinasız olmaz şart bence
Yoruldum valla çok gıcık oluyorum
Annem sağolsun… baya yorulmuş olabilir.
Hiç bulaşık yıkamadım 🤣😂
Ben bulaşık yıkamı yorum 🤗
Elde yıkamanın keyfi hiçbir şeyde yok 😅
Makineee candir can hayat kurtarir
Bence yorgunluktan ziyade su azalıyor
ben yıkamadığım için sorun yok
İş yapmaktan nefret ediyorum
Biktiysan bulaşık makinasına at
Bulaşık yıkamıyorum zaten
Elle iş yapmaktan her türlü yoruldum.
sağol bilader artık elle yıkamıcam
Yararlı bir bilgi olmuş teşekkürler
yorulmuştum bu iyi gelecek
Yorulmadım knk aşırı eğlenceli.
Yooo ben her gün elimde yıkıyorum 🤣
Elle yıkamak biraz maliyetli
Güzel bir paylaşım olmuş.
Yoruldum nasıl elde yıkamayız
Makineye koyuyorum elle yıkamak zor
Valla ben değil annem yıkıyor
çok yoruldum hemde yeter yaaa 😁
Evet bazen iki. oluyo. bazende kotu
Makineler imdada yetişiyor neysekii
makine var yıkamam ki hiç