Güncellemeler
1 yıl
Güncelleme
iyi olmayan bir ürün yok kullandığım iyi bir araştırıcıyım bütün heryerime ayrı ayrı kullandığım ürünleri en iyi şekilde araştırıp aldım ve full memnun kaldım saçımdan tırnağıma kadar
Cevap
4Cevap
En iyi hissettiren desem daha yerinde olacak sanırım. Peeling epey rahatlamış hissettiriyor.
Söylesene seninki ne?
Nemlendirici kremler
bir şey kullanmıyorum şu an için
Garnier..
nemlendirici
su ve sabun
Su. Yüzümü yıkıyorum daha ne
Su ama hazır su değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?