Yüzümdeki lekeden nasıl kurtulacağım, ne yapmalıyım?

Yanağımda yumruk büyüklüğünde iki tarafımda da siyah bi kararma oluştu tenim beyaz o kararmalar koyu ve siyaha yakın grimsi bir renk beni gören senin yüzüne ne oldu diyor durduk yere çıktı. Dermatolog cildiye nereyi gezdiysem detaylı analiz yapmadan eritretin benzoxin expigment gibi kremler verdir eritretin benzoxin i 2 ay kullan dediler kullandım işe yaramadı expigmenti kullanalı 4 gün oldu ama maalesef komple yüzümü kararttı yüzüm berbat ötesi oldu ne geçiricek napıcam nolur yardımcı olun hiç böyle bişi yaşayıp sonuç aldığı bir çözümü olan var mı özgüvenim yerlerde
Yüzümdeki lekeden nasıl kurtulacağım, ne yapmalıyım?
Cevapla