Güzellik & Bakım Vücut nemlendiricisinin kokusu kötü olsa yine de kullanır mısınız? Edameda06 Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 22 Yapay Zekaya Sor Nemlendirmesi iyi olduğu için kullanır mısınız kokusu güzel olmasa da?#EdamedaVücutbakımı 🌺#L’Occitane 🤍 Güncellemeler+1 yıl Günco soru Vücut nemlendiricisinin kokusu kötü olsa yine de kullanır mısınız? Cevapla Güzellik Soruları Vücut Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
Bez_BheBek Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 95% +1 yıl Hayır kullanmam benim için vücut nemlendiricimin kokusu güzel olmalı. 2 0 Yorumla
Gökyüzü242 Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 97% +1 yıl Hayır kullanmam. Kötü kokulara tahamülüm yok. 1 0 Yorumla
Malefiz1313 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kokusu zaten almak için ilk kriterim.. kötü olursa almam 1 0 Yorumla
Lemean Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 99% +1 yıl Hayır kullanmam. Koku hassasiyetim var, kesinlikle kullandığım her ürün güzel kokmalı… 1 0 Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Hayır kullanmam kötü kokan hiçbir şeyi kullanmam 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hayır kullanmam benim için vücut nemlendiricimin kokusu güzel olmalı.
Hayır kullanmam. Kötü kokulara tahamülüm yok.
Kokusu zaten almak için ilk kriterim.. kötü olursa almam
Hayır kullanmam. Koku hassasiyetim var, kesinlikle kullandığım her ürün güzel kokmalı…
Parfümle karıştırıp sürdüğüm bir kremim vardı
Yok ya öyle kullanmadığım cok var
Hayır kullanmam kötü kokan hiçbir şeyi kullanmam
Hayır kesinlikle
Hiç kullanmıyorun ki 🤣
Kullanmam
Hayır kullanmam
Hayır kullanmam
kullanmam
Hayır kullanmıyorum
kullanmadım
Kullanmam
Kullanmam