Güzellik & Bakım Cilt bakımı yaptığın halde cildinden memnun olmadığın zamanlar oldu mu? Edameda06 Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 32 Yapay Zekaya Sor Oldu mu öyle bir zaman?#Edamedaciltbakım#L’Occitane 🍏 Güncellemeler+1 yıl Süperler ötesi Cilt bakımı yaptığın halde cildinden memnun olmadığın zamanlar oldu mu? Cevapla Cilt Soruları Memnuniyet Soruları Bakım Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
AliceMixfield Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Cilt bakımı çok nankör. Bir hafta düzenli bakım yap üç gün dikkat etme hemen bozuluyor o zamanlarda tabi memnun olmuyorum 1 0 Yorumla
Biscolatagirl Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Oldu yorgun olduğum zamanlarda gözüme soluk geliyor başkasına gelmese bile makyajımı bile yakıştırmadığım anlar oluyor kendime:)) 1 0 Yorumla
Elsi30 Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 86% +1 yıl Ciltten ziyade boya ile badanmış duvara benziyor, kadınlar niye yüzlerine bunu yapıyor ki? İğrenç valla 1 0 Yorumla
LEYYA_GS Takip Et Master Yaş: 34 , eic 63% +1 yıl Şöyle pırıl pırıl bir cilt istiyorum sadece. Olmayınca da bırakıyorum bir süreliğine :) 1 0 Yorumla
beyzaondr350 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Evet oluyor tabii milet bakım ürünlerine o kadar para veriyor yine kusurları var 1 0 Yorumla
ƘıԼıCƘiƦAƝ Takip Et Master Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Evet oldu yani bu durumda biraz psikoloji ile ilgili 1 0 Yorumla
hepmeraktanyha Takip Et Bilge Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Evet olmuştu doğru ürünleri bulama kadar cılkım çıktı 😂😂😂 1 0 Yorumla
Alfamsı_Tuçiş Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Sinozun pink güneş kremi iyi mi gız eda😂 1 4 Yorumla Edameda06 +1 yıl Hiç o markayı kullanmadım ama sinoz çok övülen bir marka, iyi diyorlar güneş kremlerine Yorumla Alfamsı_Tuçiş +1 yıl O pink bazılarında yüzde pütürlenme yapıp dağılmıyomus hiç. İki tane sipariş ettim bakalım nasıl çıkacak 🥴 Yorumla Edameda06 +1 yıl Umarım iyi çıkar :) Yorumla Alfamsı_Tuçiş +1 yıl Eyvallah yıvrım 😌 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Cilt bakımı çok nankör. Bir hafta düzenli bakım yap üç gün dikkat etme hemen bozuluyor o zamanlarda tabi memnun olmuyorum
Oldu yorgun olduğum zamanlarda gözüme soluk geliyor başkasına gelmese bile makyajımı bile yakıştırmadığım anlar oluyor kendime:))
Ciltten ziyade boya ile badanmış duvara benziyor, kadınlar niye yüzlerine bunu yapıyor ki? İğrenç valla
Şöyle pırıl pırıl bir cilt istiyorum sadece. Olmayınca da bırakıyorum bir süreliğine :)
Evet oluyor tabii milet bakım ürünlerine o kadar para veriyor yine kusurları var
Evet oldu yani bu durumda biraz psikoloji ile ilgili
Evet olmuştu doğru ürünleri bulama kadar cılkım çıktı 😂😂😂
Sinozun pink güneş kremi iyi mi gız eda😂
Hiç o markayı kullanmadım ama sinoz çok övülen bir marka, iyi diyorlar güneş kremlerine
O pink bazılarında yüzde pütürlenme yapıp dağılmıyomus hiç. İki tane sipariş ettim bakalım nasıl çıkacak 🥴
Umarım iyi çıkar :)
Eyvallah yıvrım 😌
Evet oluyor, regl dönemi.
sivilce olduğu zaman
olmadi :d
Oluyor arada.
oldu
Evet olmuştu
Yapmıyorum
Yapmıyorum memnumum
Oluyor ister istemez
Sivilce çıkarsa 😃
Evet oldu
Yok olmadı
Olmadı
Evet