Ellerimi mutfakta iken fairy ile yıkıyordum ve böyle oldu :( ne kadar krem sürsemde geçmiyor. Gece krem sürdüm şeffaf eldiven giydim buna rağmen geçmiyor nasıl geçer bilen var mı acıyor artık

Ellerimi mutfakta iken fairy ile yıkıyordum ve böyle oldu :( ne kadar krem sürsemde geçmiyor. Gece krem sürdüm şeffaf eldiven giydim buna rağmen geçmiyor nasıl geçer bilen var mı acıyor artık

Ellerindeki kuruluğu önlemek için istersen el kremi kullanabilirsin. Zeytinyağı içeren el kremi kullanabilirsin. Ben ellerim kuru veya çatlak yara falan olduğu zaman genelde vazelin kullanıyorum. Vazelin bence çok iyi ya. Hemen elimdeki kuruluk ve çatlağın falan önüne geçiyor. Ya da arko krem kullanabilirsin oda gerçekten oldukça etkili ve iyi bir krem.
Bulaşık yıkarken eldiven giyin. Gece yatmadan önce ellerine varsa zeytinyağı sür bolca ve eldiven tak sabaha ultra nemlenmiş ellerle uyan ve bundan sonrası hep kremle deterjanlar ile cilt temasından kaçın demek ki çok hassas
Ve tahriş olmuş gibi sızlama varsa kantaron yağı ile yapabilirsin bu eldiven işini kantaron daha iyi gelecektir
Biz insanoğlu yani Krem süreriz çok yanıksa yanık kremi süreriz çok kuruyorsa da normal nemlendirici sürüyoruz insan olarak ama ve lakin senin insandan farklı özelliklerin varsa sizin o tarafta ne sürülüyorsa araştır ona göre sür biz insanlar krem tercih ediyoruz ya da vazelin olabilir yani bu tarz şeyler
İnsanoğlu olmadığın kesin çünkü insan olsaydın bunun normal bir kuruluk olmadığını anlardın ayrıca başlık öyle değildi gerizklı KS değişmiş
Bacım o zaman niye bunun cevabını burada arıyorsun doktora git
Doktora gitmek istemiyorum önemli bir durum değil farklı insanlardan farklı fikirler almak istedim senin gibi yorumlar görmek için değil. Neyse
Yumurtanın akıyla sarısını arıyorsun var mı el yanığı çeken ablacım dinleyin yumurtanın akıyla sarısını arıyorsun o kadar sürmüyorsun bile 😄🙋
Mutfakta kullandığın limon kabuklarını elini sabunlar gibi eline sürt onları fazla bekletmene gerek yok Bir dakika sonra yıka o deterjanları Bir daha da eline sürme
Cevap
12Cevap
Deterjan alerjisi olmuş. Bir süre için deterjanla temas etme zamanla düzelir. Ama bundan sonra eldivensiz bulaşık yikarsan aynısı yine olur.
Bulaşık deterjanıyla el mi yıkanır (gerçi ben de mutfakta sabun olmayınca arada yıkıyorum) nivea sür belki geçer, nivea yumuşatıyor cildi
Bunun fair ile alakası yok, sen mutfakta sıcak su ve soğuk suyla ayrı ayrı temas ettiğin için böyle oluyor..
Bir tane eski vazelin al akşamları kullan,
Bundan sonra ellerini sadece soğuk suyla temas ettir geçer bir haftaya..
Geçmiş olsun egzama gibi gözüküyor fucidin-H kullandınız mı birde bulaşık yikarken eldiven kullanmaya çalışın
Kimyasal yanık olabilir bende de olmuştu doktordan recete ile krem almistim baya iyi gelmisti
Bnde bulasigi onla yikiom. mahvettti nivea iyi geldi
Vazelin sinir edici yapıya sahip olsada bu işin en iyisidir :)
Haydermanın bir ürünü vardı 3 ay önce kullanmıştım iyi geldi trendyollda var
Bepanthol veya gül kremi.
arko krem denedin mi yeşilli olan
Sürekli bepanthol kullanın çok iyi geliyor
Yaş kac
Neutrogena
Benim eli görsen bayılırsin o zaman
boks mu yaptın?
Hametan, lipoderm
Krem 👌😅
Arkonun el yüz nemlendirici kremleri var hem koku bakımında hem yumuşaklık bakımından kullandığım kremler. Niveanın kremleri var hakeza. Avonun kendi ürettiği bir krem daha vardı avının sayfasından bulabilirsin.
Doğal nemlendiricilere yönel bence
Krem sür
Benimde öyleydi deterjan yapıyor
Kaşınıyormu peki
Nivea Krem 😆
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?