Bıyık bölgemdeki tüyleri alırken iz kaldı, nasıl geçer?

Üç gün sonra önemli bir isim var bıyık bölgemde ki tüyleri alırken etim de kalkmış sorulmuş gibi ama böyle kabuk yara olmadı ama bildiniz bıyık bolgemde yara bandı yapıştırılio cirakmis gibi iz var ve kızarık duruyor flaşla baktım sanki direk derim de yani iz kalmış gibi fondöten sur demeyin geçirmem lazım direk bildiniz boydan boya bıyık bölgemde çizgi var kiprkimzi uzaktan bile baksan leş gibi gözüküyor ordan up uzun bir çizgi igrnecc duruyo agliycak nasıl geçer ne yapmam lazım krem yağ ne süreyim acil geçsin cildim de en ufak şey leke kalıyor yardimm

Bıyık bölgemdeki tüyleri alırken iz kaldı, nasıl geçer?
Cevapla