Arada desem bile eskiden kremmi vardı deyip, beni geçiştiriyor.
Babamın elleri kışın çok kuruyor. Onu el kremi kullanmaya nasıl ikna edebilirim?

#gadası #gadasından sevgilerle 🙃
Arada desem bile eskiden kremmi vardı deyip, beni geçiştiriyor.
Babamın elleri kışın çok kuruyor. Onu el kremi kullanmaya nasıl ikna edebilirim?

#gadası #gadasından sevgilerle 🙃
Krem sevmiyorsa zeytin yağı ya da kantaron yağı kullanabilir. hem onarıcı hem de nemlendirici olarak çok iyidir ikisi de
Dur bakalım yarın elimde kremle gideceğim yanına ne tepki verecek
benim babam da böyleydi. sonra nasıl ikna olduğunu bilmem ama kendi kremini almaya başlamıştı. gece yatmadan önce sürerdi. şimdiki düşüncem o zamanlarda olsaydı, tatlı dilimle ikna edip kendi ellerimle sürerdim onun güzel ellerine.. geriye bitiremediği kremleri kaldı ve de keşkelerim.
iletişiminiz nasıl bilmiyorum. yerinde olsam güzel ellerin kurumasın diye yaklaşıp ellerimle sürerdim kremini.
Valla iyiymiş ama babam sinirli yapıya sahip öyle yapsam sonunu düşünemiyorum 🙈
Kocaman insana bir şeyi zorla yaptıramazsın, kullanmak istemiyorsa kullanmasın. Bırak bence.
Anlaşılan öyle yapacak gibiyim
Cevap
3Cevap
Bence sağlıklı olduğundan bahset el bakımının
Böyle dersem belki ikna olur
zorlamaya gerek yok demek ki rahatsız olmuyor
İnsan kıyamıyor ki
orası öyle
ama kullanmıyor diye de zorlamak kişiyi bezdirir sinirlendirebilir bu seferde hiç yoktan aranız bozulur
Doğru diyorsun orası da var
Yaşlilari ikna etmek imkansiz olabiliyor, elinden geleni yaptiktan sonra cok da sey etmemek lazim gelir..
Ah aksi olmasa bir şekilde ikna olurda
Benim çilekli kremimi verim hemen ikna olur çoksel kokuyo
Sen bana ver ben kullanayım az 😂
Az ama sös mü?
Gönderirsen sana kullanırken fotosunu atarım 🙃
Uyurken bebe yağı dök :D Keyifli günler..
Sonra beni bir güzel ayağının altında ezzin demi😂 benden kurtulmak istiyorsan söyle 🙃
ahsh :D derin uyurken ya ne olucak
Sinek sesine uyanan birinden bahsediyoruz 😂
o zaman bırak kuru kalsın 🤣
Uyurken uzak kalayım ben 😂
Babalar hep mi inat olur şaşırmadım
Sanırsam eski toprakların hepsinde bu inat var
Eski toprak olunca eskiden kremmi vardı deyip çıkıyor
Biz yokluğu dibine kadar gördük çocuk yaşlarda. vazelin bile çok lükstü. Babam hep bir düşünce içerisinde. Bir kaç yetişkin bir araya gelse yazı nasıl getireceklerini düşünüp planlar yaparlardı. o zamanlardan ruhumuza ilişmiş olacak ki , bende bir çok şeyde ne gerek var eskiden şu'mu vardı bu'mu vardı diyorum istemsizce.47 yaşımdayım ama içimde hep şu korku var yazı getirebilecekmiyim.
@Ebûgurebâ hala bizde de var o his
@Ebûgurebâ hayat ne öğretti size?
Öğrendiklerimi yazacak olsam satırlara sığmaz kardeşim. Ancak her insana lazım olanları bikaç sıralayabilirim.
varlık içinde de olsan yokluğa hazır olmayı.
sağlıklı da olsan hastalanacak gibi tedbirli olmayı. (kat kat lahana gibi giyinirim hala)
Hemen ölecek gibi arkada bıraktıklarını zorlamamak adına cenaze masraflarını biriktirmeyi
Hayatta hiç bir insana güvenmemeyi
Adam gibi seven hiç bir insanın olmadığını
insanların sadece menfaat ilişkisi kurarak yaşadığını öğrendim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?