İş arkadaşlarım ellerime sürdüğüm kremi abes karşılıyor. Onlara ne tepki göstermeliyim?

#gadası #gadasından sevgilerle 🙃
İş arkadaşlarım ellerime sürdüğüm kremi abes karşılıyor. Onlara ne tepki göstermeliyim?

#gadası #gadasından sevgilerle 🙃
Bu işin erkeği kadını yoktur demelisin. İnsan cildi mutlaka bakım ister çünkü. Özellikle de nemlendirilmek ister. Aksi halde çatlayıp yaralanır ki ben ellerimin çatlamasındansa insanların tuhaf gözlerle bana bakmasını yeğlerdim. Gerekiyorsa ortamdan uzaklaşırdım. Ben de düzenli olarak nemlendirici kullanıyorum mesela. Genelde fitohydro jel ve arko nem krem kullanıyorum. Fitohydro jel formunda olduğu için ellerim daha kolay emiyor.
Yavaş yavaş alışırlar diye düşünüyorum
Bunda abes karşılanacak bir şey yok ama laf anlatamazsın. O yüzden tepki bile gösterme, tepkisiz kal hiç duymuyormuş gibi.
Tepki vermemek en iyisi gibi görünüyor
Cevap
4Cevap
Bu gayet normal bir şey. el bakımı da vücut bakımı gibi önemlidir. bence boş verin o insanları
Cahil insan çok işyerinde
kimse kimseye karışamaz
isteyen istediği bakımı yapar
krem bu yani kötü kokusu olmaz bişeyi olmaz
ne diye karışırlar zevklere anlamam
Genelde kendileri yapmadıkları için konuşurlar
asıl sen bakımsız olsaydın sana bişey söyleme hakları olabilirdi
bakımlı insana ne denebilir ki rahatsızlık vermez bişey olmaz
tam tersi güzel olur yani
Bir tepki vermem ben onlara ne ya işine baksın herkes.. Keyifli geceler..
Sana laf diyecek insan birkez daha düşünmeli 😂
😂 o derece mi diyosun ahsh
Sen hakedene hakettiği cevabı verirsin 🙃
😇 Teşekkür ederim 😂
Ne demek 😂
Sürekli ona buna tepki göstermemek lazım. Konuşan konuşsun. Öter öter susar.
Onlara da uzatıyorum ama istemem diyor hepsi 😂
Bu siteyi göster knki
Pek anlatacaklarını sanmam
Bu kişilere bakmayın. Bakım iyidir
Benim gibi birkaç kişi daha olsa işyerinde süper olurdu
Olur inşallah
İnşallah
Senin bu kremle imtihanın<<<
Kış geldi buz gibi Kayseri ayazı insanın elini mahvediyor
Sen bide anngara ayazını gör
Tek atar
Gördüm görmem mı kaç kere kışın geldim angaraya
Memati gibi Seni alakadar etmez koçum diyerek.
Mesafeyi koyacaksın diyorsun
Aynen
Onları kaale almana gerek yok gadası :)
Umursamaz olmak daha iyi
Herkes sürüyor
Dimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar