Kızlar Bir Adım Öne İstediğin yerden, istediğin saatlerde çalışıp kendi işinin patronu olmaya ne dersin? (Sayfa 9) Oriflame Türkiye Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3841 İstediğin yerden, istediğin saatlerde çalışıp kendi işinin patronu olmaya ne dersin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 79 kişi beğendi
nickiçalınanmazlum Takip Et Xper 6 Yaş: 33 +1 yıl Öyleyim zaten. Ama herkes için iyi olur. 0 0 Yorumla
SarışınAdammemr Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Güzel olur zor sanki bu durumda denenebilir 0 0 Yorumla
queen1213 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Ek iş olarak yapmak isterim ama nasıl? 0 1 Yorumla Kamuran7135 +1 yıl Merhaba isterseniz yardımcı olabilirim Yorumla
Klitorisyalar07 Takip Et Xper 3 Yaş: 37 +1 yıl Süper olur derim böyle bir şeye ihtiyacım var 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
314Cevap
baya bilgilendirici olmus
Olabilir ama ne işi bu acaba
Herkes böyle bir iş ister
Böyle bir işte bizde çalışabilir miyiz?
Neden olmasın mantıklı aslında
İmkansız gibi bir şey 😔😔
Herkes için geçerli bir şey değil
Kendi işinin patronu olursan daha rahat edersin
Benim de her zaman favorim ORİFLAME 😎👍
Çok istiyorum ama zor saman
Böyle bir iş varsa bende istiyorum 😅
guzel paylasim tesekkurler
Guzel icerik olmus tebrikler
Böyle Bisi önümüze Serildi De Biz Mi Yok Dedik
Nerde osans bende ah isciyiz
Kim kendi işini kurmak istemez ki?
Herkes ister böyle rahat iş
evvvet çünkü neden olmasın
güzel olabilirdi bu ama çok geç
Öyleyim zaten. Ama herkes için iyi olur.
Güzel olabilirdi ama bilemedim
Cok guzel olurdu patronluk taslamak
zaten kendi işimin patronuyum
Hiç bir fikrim yok yani bu kadar
Gayet mükemmel olurdu patron olmak
Ben üyeyim zaten tender krem harika
Keşke öyle bir şey olsa ne kadar iyi olur
Güzel olur zor sanki bu durumda denenebilir
Ek iş olarak yapmak isterim ama nasıl?
Merhaba isterseniz yardımcı olabilirim
Çok iyi olur öyle her zaman isterim
Yazı için teşekkür ederim dikkate alacağım
Çok da bir şey diyemem yani dimi
Elbette güzel bir uygulama
Evvet nerede öyle iş imkanı
Olabilir neden olmasın yollarlar
Ne iş olduğuna bağlı olarak neden olmassın
Süper olur derim böyle bir şeye ihtiyacım var
güzel fikirmiş deneyeceğim teşekkürler
pat diye olmuyoya zamanla
Harika olur bunu uygulamak
Şarkıcı olcam ama kimbilir
Zaten kendi işimin patronuyum djdjdhfj
var mı öyle bir iş? Hemen isterim
Vallahi olur derim bencede olmali
Of iyi olurduu harika olur
Harika olurdu keşke olsaydı
Zaten öyleyim ne kadar emek o kadar ekmek
Allah herkese nasip etsin
Off isterdim çok guzek olurdu
mantıklı, düşünülebilir bu arada
Uğraşmak istemiyorum kendi işimle
Güzell ama gerek yok şuanlık böyle şeye
Bence bu tarz işler çevreniz varsa olur
Cok mantikli herkesin aradigi bi is sistemi..
Bilmiyorum bilemedim pek ama
Çok daha iyi seçeneklerim varken neden?
istemiyom eyvallah halimden memnunum..
Ben keyfim ve kahyam bilir
Güzel bir sistem keşke ama neyse
Kesinlikle kendi işimin patronu