Kızlar Bir Adım Öne İstediğin yerden, istediğin saatlerde çalışıp kendi işinin patronu olmaya ne dersin? (Sayfa 8) Oriflame Türkiye Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3841 İstediğin yerden, istediğin saatlerde çalışıp kendi işinin patronu olmaya ne dersin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 79 kişi beğendi
Azmah81y27828292 Takip Et Xper 3 Yaş: 21 +1 yıl Cok iyi olur hele yalniz calisirsam daha iyi 0 0 Yorumla
POFIDIKASMRWORLD Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Benim de her zaman favorim tabiki de Oriflame 🧸😎 0 0 Yorumla
nursuyareno Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Oriflame yaptım daha önce. Çok keyifli gerçekten. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
314Cevap
Ne zaman ve abiiii ne zaman
Keşke öyle olsam ya umarım
Nasıl yapıcaz ablam onu be
iyi olurdu ah kesşkeeeeeeee
ay umaram ama nasıl olacak bakalım😂
Duygularımla oynama bu kadar kolay değil
Çok isterim güzel bence olmuş
Nerede o güzel işler ah ah
Teşekkürler bilgilendirme için
Evet derim çok evet çünkü iş yok
güzel paylasım eline sağlık
Güzel ama başarmak zor çaba gerek
vallaha mükemmel olur şahane olur
şu an tam olarak öyleyim zaten
Ev hanimlarina yonelik Cok iyi olur
Hayaller hayatlar. Olmuyo
Farklı bı bence eline sağlık
Bence harika fikir kendi işini yapmak
Denemye değer bence mantıklı görünüyor
Cok iyi olur hele yalniz calisirsam daha iyi
Benim de her zaman favorim tabiki de Oriflame 🧸😎
tabikide isterim kim istemez ki
Olur derim ama nsıl yapıcaz
Bilgileriniz için teşekkürler
Kendi işinin patronu olmak
Çok iyi olur ya bence kesinlikle
İsterdim fakat zor öldügünü düşünüyorum
güzel seçenek. Artık dünya boyle
Keşke ama maddi durumlar nanay maalesef
Tabi ki isterim ama zor bu zamanda
Bir meslegim var sayılır zaten
Çok güzel olur patron olmak hayalim var.
Kim bilir belki bir gün...
Herkes ister kendi işinin patronu olmayı
Tabi ki de kendi işimin patronu 😍
Yazılım mühendisliği tercihimdir
Daha önce hiç yapan var mı aranızda
Yapabilen için güzelmiş yani.
Türkiye de o iş çok zor maalesef
Aynen baba neden istemeyeyim yani
Kendi işimin patronum harika bir duygu
Çok güzel olur bence daha ne olsun
Evet iyi olur
Bence güzel
İyi fikir ben isterim ne yapmamız lazım
Teşekkür ederim çok faydalı olmuş z kuşağı için
Evet güzel olurdu muhteşem
Harika derim ama bunun için daha vaktim var
Bana zor geliyor bu iş sağlam çevre olmalı
Güzel olurdu aslında ayhh
Hiçbir fikrim yok yani ne desem
Kim istemez ki be abi yani kendi isini
Ben beceremem sahsen xjdjdjj
Missss derim keske ole bir isimiz olsa
Oriflame yaptım daha önce. Çok keyifli gerçekten.
keşke her şey böyle kolay olabilse
iyi olurdu ama zor
nasıl olcaek
Böyle bir iş bulsam kaçırmam
Keşke olsa valls ya inanın çok isterdim
şahane yapan çok şanslıdır
Güzel fikirmiş. Teşekkür ederim bilgi için.